Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare retele apa potabila, sat Bordeasca Veche, com Tataranu, judetul Vrancea


Anunt de participare numarul 26255/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tataranu (Primaria Tataranu)
Adresa postala: comuna Tataranu, Localitatea: Tataranu, Cod postal: 627350, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Pavel, Tel.0237248332, Email: [email protected], Fax: 0237248332
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare retele apa potabila, sat Bordeasca Veche, com Tataranu, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Bordeasca Veche, comuna Tataranu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
denisipare puturi existente, constructie statii pompare si clorinare, constructie rezervoare de inmagazinare, constructie retele distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o retea de alimentare apa potabila
Valoarea estimata fara TVA: 2, 189, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 20000 lei.Scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului. Costul D.A. 150 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri guvernamentale, obtinute prin OUG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si respectiv cel local. Certificate de la O.R.C. Alte documente specificate in D.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006. declararea ciferei de afaceri pe ultimii 3 ani. Alte documente prevazute in D.A.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 10500000 RON, lichiditate generala pe 2006 100%, solvabilitate patrimoniala pe anul 2006 mai mare decit 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in constructii, dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurarea a calitatii lucrarilor, experienta similara, lista lucrarilor pe ultimii 3 ani, dotari specifice, utilaje, laboratoare, echipament specific, mijloace de transport, echipament de sudura in polietilena, declarattii referitoare la efectivele medii de personal angajat si de conducere in ultimii 3 ani, asigurare personal de specialitate (RTE, CQ), persoane responsabile cu executia. Alte documente prevazute in D.A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Tataranu, comuna Tataranu, judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
viceprimar Serea Marius, reprezentanti DGFP Vrancea, Consiliul Judetean Vrancea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr.8, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/216000, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Tataranu
Adresa postala: comuna Tataranu, Localitatea: Tataranu, Cod postal: 627350, Romania, Tel.0237248005, Fax: 0237248332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer