Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare retele secundare de distributie energie termica prin inlocuire cu conducte preizolate si sistem achizitie date si monitorizare retele


Anunt de participare (utilitati) numarul 21234/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET SA BRAILA
Adresa postala: Sos. Vizirului km.10, Localitatea: Braila, Cod postal: 810550, Romania, Punct(e) de contact: Sediul CET Braila, Tel.0239611172, In atentia: d-lui Ioan Arhire, d-nei Zainea Steluta, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0239611172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare retele secundare de distributie energie termica prin inlocuire cu conducte preizolate si sistem achizitie date si monitorizare retele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de inlocuiri conducte , achizitie si montaj sistem de achizitie date si monitorizare retele termoficare, conform caiet de sarcini, pentru 8 Puncte Termice.
In totalul cantitatilor sunt cuprinse inclusiv lucrarile suplimentare (2 Puncte Termice).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie furnitura si executie lucrari pentru 8(opt) Puncte Termice (inclusiv cantitati suplimentare, conform DAC) .
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :60.000; garantie de buna executie :10%din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri prevazute in OUG48/2004, fonduri ARCE , Termoficare 2006-2009 calitate si eficienta, surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform documentatie de atribuire
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular 12A- Declaratie de eligibilitate; Completare Formular 12B ; Prezentare
Certificat privind achitarea obligatiilor la bugetul local si de stat- original sau copie; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in domeniul de activitate sa se regaseasca : Lucrari de montaj sau productie tevi preizolate;
Copie certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular nr.2 informatii generale : declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , cifra medie anuala de afaceri >5.000.000lei
Capacitatea economica-financiara:
a.lichiditate peste 100% -active circulante /datorii curentex100
b.solvabilitate peste 30%-capital propriu/total pasivx100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani- formular 12F + indeplinirea a 1-3 contractesimilare a caror valoare cumulata sa fie de min. 3.000.000lei, prezentarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, original sau copie insotit de un certificat de buna executie, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STL 103
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere de numerar la casieria societatii in favoarea autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2007 11:00
Locul: Sediul S.C. CET S.A. Braila - Sos. Vizirului, km.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane imputernicite din partea ofertantilor- Formular 12C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei, nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800364, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Fax: 0236460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.'CET'S.A. Braila- Comp. Juridic
Adresa postala: Sos. Vizirului, km.10, Localitatea: Braila, Cod postal: 810550, Romania, Tel.0239611172, Email: [email protected], Fax: 0239611172
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer