Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare retele si bransamente in Timisoara vol III


Anunt de participare (utilitati) numarul 33476/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare retele si bransamente inTimisoara vol III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizare LEA jt=18, 965km; indreptare stalpi inclinati=206buc; plantare stalpi noi=12buc; realizare bransamente in sistem antifurt=1130buc (863 monofazate si 267 trifazate)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizare LEA jt=18, 965km; indreptare stalpi inclinati=206buc; plantare stalpi noi=12buc; realizare bransamente in sistem antifurt=1130buc (863 monofazate si 267 trifazate)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 303, 027RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz isi rezerva dreptul de a solicita realiz de lucrari suplim, contra cost, pe baza de acte adit
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 34.000 lei (17.000 pentru IMM) .Garantia de buna execuitie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala si cel privind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Ceriticat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, atestat ANRE sau echivalent pentru executia de lucrari de Joasa Tensiune
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Lista grupului de operatori asociati si acordul de asociere (daca este cazul); Situatia financiara prezentata prin indicatori financiari ; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim de 4.000.000lei (2.000.000. pentru IMM);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ lucrari din ultimii 5 ani; oblig contractuale in desfasurare; Experienta similara: cel putin 1 contract cu o val mai mare sau egala cu 900.000 lei sau cel mult 3 contracte re insumate sa reprez o val egala sau mai mare de 1.650.000 lei; Recomandari -minim 2 pt lucrari semnificative; declaratii privind nr mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, asig calitatii, NPM-PSI, masuri de prot mediului, inform privind dotarile specifice, lista subcontractantilor (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate obtine de la UTR Timisoara, str. Pestalozzi nr. 3-5 Serviciul Energetic, telefon 0256/405334; plata se face in numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 10:30
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5, Serviciul Achizitii, corp B camera 413, telefon 0256/405306
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Pestalozzi nr 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer