Licitatie Publica - Modernizare Scoala de Arte si Meserii-GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ORAS NEGRESTI,Judetul; Vaslui
Anunt de participare numarul 47981/29.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI NEGRESTI
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Localitatea: Negresti, Cod postal: 735200, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN DANILA, Tel.0235457481, In atentia: D-nei Maria Damian, Email: [email protected], Fax: 0235457679, Adresa internet (URL): www.negresti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Scoala de Arte si Meserii-GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ORAS NEGRESTI, Judetul; Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Negresti, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarii de reabilitare la constructiile existente silucrarii noi, Sala de Sport si Scoala cu 10 Sali de clasa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Locatia A Sala de Sport si reabilitare cladiri existente , Locatia B Scoala cu 10 sali de clasa, 8 Ateliere si reabilitarea cladirilor existente.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 890, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 50.000 RON, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul central
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie conform art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale de stat la data de 31 martie 2008. Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu o vechime de maxim 30 zile in original
Cerintele sunt cuprinse in Fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi pe anul 2004, 2005 si 2006 vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 12.567.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele sunt cuprinse in Fisa de date a achizitiei parte din documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor lucrarii onorate in ultimii 5 ani, din care cel putin un contract de lucrari similar cu o valoare de minim 12.567.000 lei sau maxim trei contracte de lucrarii similare cu o valoare minima corespunzatoare (cumulata) de 20.945.000 lei indeplinite si finalizate.Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDeclaretie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereOperatorul economic sa aiba angajat sau colaborator(prin contract de colaborare original)a unui responsabil tehnic cu executia atestat (copie dupa atestat)Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea Dosarului de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii, vizat si semnatVa prezenta detinerea sau existenta unui contract de colaborare cu un laborator autorizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante , in numerar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 18:00
Locul: La sediul Primariei orasului Negresti, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 Bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/255907, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Negresti
Adresa postala: str. Nicolae Balcescu, nr. 1, Localitatea: Negresti, Cod postal: 735200, Romania, Tel.0235457481, Email: [email protected], Fax: 0235457481, Adresa internet (URL): www.negresti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 13:35