Licitatie Publica - Modernizare Scoala I - IV si gradinita in sat Cilibiu comuna Golaiesti jud.Iasi
Anunt de participare numarul 35246/05.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)
Adresa postala: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Localitatea: Golaiesti, Cod postal: 707200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI BIZDIGA, Tel.0232/236614, In atentia: Primar MIHAI BIZDIGA, Email: [email protected], Fax: 0232/236614, Adresa internet (URL): sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Adresa profilului cumparatorului: Administratie publica locala
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Scoala I - IV si gradinita in sat Cilibiu comuna Golaiesti jud.Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Cilibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea consta in: inchideri si compartimentari interioare, realizare timplarie din lemn, metalica, PVC, geamuri si lucrari de tinichigerie aferenta, finisaje interioare(pardoseli, tencuieli, zugraveli, vopsitorii, placaje) lucrari de termoizolatii si hidroizolatii, invelitori si tinichigerie, realizare scari, logii si parapeti de protectie conform proiectului tehnic si detaliilor de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.1)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
45420000-7-Lucrari de tamplarie si de dulgherie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 000 si 604, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 12000 ron, Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici au dreptul de se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze, din punct de vedere formal, asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 20 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata. 2-Autorizatie de Functionare / altele echivalente. 3-Certificat de inmatriculare (C.U.I.) in copie legalizata. 3-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (Atestat A.P.D.P.). Certificatele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la iunie 2007 vizat si inregistrat la autoritatile competente. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform caietului de sarcini.Profitul net pe anul 2006 sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (Atestat A.P.D.P.). Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani. Cel putin o recomandare de la un beneficiarpentru lucrari similare. Resurse tehnice. Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
4.
garantia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la caseria primariei Golaiesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2007 12:30
Locul: Primaria Golaiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260.600, Email: [email protected], Fax: 0232/217.808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Golaiesti - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Comuna Golaiesti, Localitatea: Golaiesti, Cod postal: 707200, Romania, Tel.0232236614, Email: [email protected], Fax: 0232236614
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 16:05