Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sediu operational SIBIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 139337/03.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA CAMPEAN, Tel. +40 365403752, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare sediu operational SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizareacoperis, spatii interioare si fatada cladire centru operational Sibiu, strada Rusciorului nr. 40 Cod CPV 45000000-7 - lucrari de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 390, 933RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
26427, 73 Ron Cf legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original.- Garantia trebuie sa fie irevocabila- Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;
- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate- Nu se accepta fila CEC sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractanteNu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de bancaContul in care se depune garantia de participare este: n RO11 BRDE 270 S V275 4041 2700 BRD Tirgu MuresDurata de valabilitate a garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor Garantie de buna executie se va constitui cf art. 90 din HG 925/2006 - 10%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii E.On Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt: Director General: Virgil Metea; Director General Adjunct: Radu Petre; Director General Adjunct: Sorin Sebastian Potanc. Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Flavius Marcus - imputernicit EGD; Andreea Campean- presedinte comisie; Angela Vasile- Departament juridic; Erwin Wagner - imputernicit EGD, Andrei Mihaly - imputernicit EGD, Ovidiu Pop- imputernicit EGD, Calin Harsan- imputernicit EGD. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite.Se va completa Formularul 13A4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 13B.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr F7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multorsubcontractanti pe parcursul derularii contractului.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul /domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii globale anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 2781866 RON sau 619776 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraCerinta minima : Prezentarea cel putin a unei copii de parti relevante dintr-un document/contract (copie) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare a caror valoare sa fie deminimum 1390933 ron sau 309888 euro.Valorile mentionate sunt fara TVA.Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului
Declaratie care contine informatii privind autorizatiile, dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se pot prezenta, dupa caz, la solicitarea autoritatii contractante, documente care sa ateste asigurarea in dotare proprie / prin copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, comodat sau oricare alte forme de punere a echipamentelor necesare indeplinirii contractului.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in altestate ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organismde certificare. ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: 1. Factorul de evaluare : pretul oferteiNumar de puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? este de 80 puncte si se acxorda pentru cel mai scazut pret, Pentru celelalte oferte punctajul se acorda conform formulei: Punctaj pret n =(Pret ofertant minim/pret ofertant n)* 80 unde n= nr ofertant
2.
Durata de executie lucrare
20%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: pentru cea mai mica durata de executie ofertata se acorda punctajul maxim alocat (20puncte). Pentru alta durata de executie ofertata, punctajul se calculeaza astfel: (cea mai mica durata de executie ofertata/ duarata de executie ofertata) x punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte. Pentru aceaste lucrari durata de executie care va putea fi punctata va fi dupa cum urmeaza: Minim 6 luni, Maxim 8 luni. Valorile ofertate cu durata de executie sub 6 luni nu vor fi punctate suplimentare iar cele peste 8 lunil vor fi declarate neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Factorul de evaluare : pretul oferteiNumar de puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? este de 80 puncte, Punctajul maxim se acorda doar pentru pretul cel mai scazut.Punctajul pentru factorul pret pentru celelalte oferte se calculeaza dupa formula: Punctaj pret n =(Pret ofertant minim/pret ofertant n)* 80 unde n= nr ofertantIn cazul in care vor fi punctaje totale, egale, la ofertele clasate pe primul loc, departajarea ofertelor se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci se va face o reofertare in plic inchis. Reofertarea se va referi doar la oferta financiara. Termenul de plata propus este de minim 60 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta. 2.Factorul de evaluare : durata de executie lucrareNumar puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?durata de executie lucrare? este de 20 puncte. Durata de executie pentru aceasta lucrare va fi dupa cum urmeaza: Minim 6 luni si Maxim 8 luni.Valorile ofertate cu durata de executie sub 6 luni nu vor fi punctate suplimentare iar cele peste 8 lunil vor fi declarate neconforme.Punctajul tehnic total pentru produsele ofertate se calculeaza dupa cum urmeaza: Punctaj durata de executie n =(durata de executie minima/durata de executie n)* 20 unde n= nr ofertant
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atacconform art. 252 OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Dep. juridic E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer