Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si amenajare sediul Scolii de Formare Initiala si Continua a Personalului de Marina Giurgiu


Anunt de participare numarul 64152/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA DE FORMARE INITIALA SI CONTINUA A PERSONALULUI DE MARINA
Adresa postala: STR. MIRCEA CEL BATRIN NR. 36 Giurgiu, jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080036, Romania, Punct(e) de contact: COSTEL-MIHAI UNCESCU, Tel.0246219585, In atentia: BULICHI FLORINEL, Email: [email protected], Fax: 0246219585, Adresa internet (URL): www.sficpm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si amenajare sediul Scolii de Formare Initiala si Continua a Personalului de Marina Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Mircea cel Batran nr. 36, GIURGIU, Jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii si reabilitare cladire sediu Scoala de Formare Initiala si Continua a Personalului de Marina Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona lucrari de constructii privind modernizarea si amenajarea sediului Scolii de Formare Initiala si Continua a Personalului de Marina Giurgiu
Valoarea estimata fara TVA: 4, 300, 541.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare lot I: 29470 RONGarantie de participare lot II: 13535 RONGarantie de buna executie lot I: 5%Garantie de buna executie lot II: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere (numai in situatia atribuirii contractului de achizitie)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular completat: Anexa 12 A Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare formulare din:
Anexa 12 B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006
Prezentare documente:
Certificat de atestare fiscala, eliberat de catre D.G.F.P., care sa ateste ca societatea comerciala nu are datorii, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat fiscal, valabil la data depunerii ofertei, privind taxele si impozitele locale, care sa ateste ca societatea comerciala nu are datorii, original sau copie legalizata.
Cerinta obligatorie:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are ca activitate principalaCONSTRUCTII" Autorizatie de functionare / altele echivalente, in original.
Cerinta obligatorie: Certificat de inregistrare si anexele acestuia, sau echivalent , in copie legalizata si tradusa in limba romana.
ATENTIE!
In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol (IV.2)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantulva prezenta datele cuprinse in formularul Informatii generale(formular B2) cu privire la:
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie-media cifrei anuale de afaceri pentru ultimii 3 ani pentru lot I: 3425000 RONpentru lot II: 1575000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantulva prezenta datele cu privire la:
Lista principalelorlucrari executatein ultimii 5 ani (Anexa nr.12 F) formular C3
- copia unui contract prezentat in fisa de experienta similara, semnate si stampilate de catre ofertant , pe propria raspundere pe fiecare pagina cu mentiunea conform cu originalul
-copii legalizate dupa procesele-verbale de receptie finala a lucrarilor, prezentate la experienta similara
-recomandari la finalizarea lucrarilor, respectiv dupa expirarea perioadei de garantie acordata lucrarilor , din partea beneficiarilor , din care sa rezulte calificativul acordat-cerinta obligatorie: calificativ bun sau foarte bun (formular B5)-original sau copie legalizata-(pentru contractul prezentat in fisa de experienta similara)Resurse umaneCerinte obligatorii:
-declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari (personalul de conducere, personalul de executie, responsabilul tehnic cu executia atestat in domeniul C.C.I.A., responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control calitate)-(formularul 12 I);
-original-Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarii
-se va face dovada asigurarii personalului de specialitate: 3.Resurse tehniceCerinte obligatorii: - declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(aflate in proprietate proprie, sau inchiriate);(formularul 12 H)-original-
- se vor prezenta copii legalizate dupa contractele sau conventiile de inchiriere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 (una) fisa de informatii privind experienta similara(formular B 3)-original-cerinta minima obligatorie-ofertantul sa fi finalizat unul sau mai multe contracte similare, in ultimii trei ani sau ca si contractant asociat cu minimum 2.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante mentionata la sectiunea I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al ofertantilor cu imputernicire si documente de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Agentul economic poate depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al SFICPM Giurgiu
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr.36, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080036, Romania, Tel.0246213452, Email: [email protected], Fax: 0246219585, Adresa internet (URL): www.sficpm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2008 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer