Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si amenajare spatii laboratoare si birouri administrative la DSVSA Bihor


Anunt de participare numarul 25275/26.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: STR. ION BOGDAN NR.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU PAUL SZALO MURESAN, Tel.0259.266.141, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.252.872, Adresa internet (URL): www.dsv-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SANITAR VETERINAR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si amenajare spatii laboratoare si birouri administrative la DSVSA Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORADEA, STR.ION BOGDAN 37
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare si amenajare spatii laboratoare si birouri administrative la DSVSA Bihor cu posibilitatea achizitionarii ulterioare de noi lucrari similare de la castigator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare si amenajare spatii laboratoare si birouri administrative la DSVSA Bihor cu posibilitatea achizitionarii ulterioare de noi lucrari similare de la castigator.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 800, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiaparticipare 70 000 lei, scrisoaregarantie bancara si Garantiabuna executie 5% prin scrisoaregarantie bancara , fie prin retineridin valorile facturate .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA AUTORIZATA SAU O ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE AUTORIZATE, ASOCIERE CE VA FI LEGALIZATA DUPA ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA LA CEREREA AUTORITATII CONTRACTANTE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 ale O.U. 34/2006 siCazier judiciar, Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si
impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local.: Certificat constatator de la O.R.C. de pe linga Tribunalul Teritorial, copie contract de societate sau statut. In cazul asocierii a doi sau mai multor operatori o declaratie de acord semnata de toti operatorii asociati.
De la persoanele juridice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca inregistrarea in tara de rezidenta, traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, ca obligatorii urmatoarele informatii ce trebuie prezentate cu privire la: - Fisa de informatii generale-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani-sa fi inregistrat profit in ultimul an, - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- minim 2.500.000 lei- asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita, ca obligatorii urmatoarele informatii ce trebuie prezentate cu privire la: - Fisa de informatii generale actualizata-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani-sa fi inregistrat profit in ultimul an, dovedit cu bilant contabil la 31.12.2006- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- minim 2.500.000 lei- asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Listalucrariultimii 3 ani, 5 lucrari similare, 3 RECOMANDARI2. dovadaindeplinire specificatii tehnicecaiet sarcini3. personal muncitor suficient4. informatii -pregatire profesionala5.-masurile de protectia mediului, asigurarea protectiei muncii , standardele de calitate aplicate6. informatii -utilaje, echipamente si instalatiinecesarelucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obligatorii: detaliere documentatiaatribuire1.lucrariultimii 3 ani, 5similare, descriere, valoarea , 3 RECOMANDARI2. dovadaindeplinire specificatii tehnice caietsarcini, incarcare pe mpmansarda, corelatcriterii de rezistenta, certificat , fisa tehnica profile emisaproducator saudealer autorizat de producatorstructuri metalice usoare.3. personalsuficient- declaratieefectivean4.masuri protectia mediului, asigurarea protectiei muncii , standarde calitatecertificate atestatoare5.utilaje, echipamente , instalatiile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: prin virament in cont RO94TREZ0765009XXX000197, TREZORERIA ORADEA SAU CASH LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 09:00
Locul: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR, STR. ION BOGDAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot fi prezenti reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: : 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cutea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BIHOR
Adresa postala: STR. ION BOGDAN NR.37, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410125, Romania, Tel.0259266141, Fax: 0259452872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer