Licitatie Publica - MODERNIZARE SI ASFALTARE STR. MORII SI TUDOR VLADIMIRESCU- COMUNA FLORESTI, JUD. CLUJ
Anunt de participare numarul 30372/31.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FLORESTI
Adresa postala: STR. AVRAM IANCU NR. 170, Localitatea: Floresti, Cod postal: 407208, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MANU, Tel.0264-265890, Email: [email protected], Fax: 0264-265101, Adresa internet (URL): www.floresticluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI ASFALTARE STR. MORII SI TUDOR VLADIMIRESCU- COMUNA FLORESTI, JUD. CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: jud. Cluj , comuna Floresti , localitatea Floresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Drumul mentionat are o lungime de 915 ml. cu latime ce variaza intre 6-10 ml, situat pe teritoriul administrativ al localitatii Florestijudetul Cluj . Terenul apartine Statului Roman , in administrarea Consiliului Local Floresti cu destinatia drum public , nefiind necesare exproprieri sau inchirieri de terenuri particulare .
Configuratia traseului este una simpla si in consecinta nu se inregistreaza declivitati insemnate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Strazile au o lungime de 915 ml. cu latime ce variaza intre 6-10 ml , doua benzi de circulatie de 3, 00 ml fiecare , (se vor introduce supralargiri numai acolo unde este posibil functie de conditiile locale - gabarite) , doua trotuare laterale incadrate cu borduri.Datorita faptului ca sunt introduse toate utilitatile , scurgerea apelor se va realiza prin proiectarea unei retele de canalizare pluviala pe toata lungimea , cu posibilitate de descarcare spre emisarul natural din apropiere ( raul Somes ).Dupa modernizare , drumul va avea urmatoarea structura :
- viteza de proiectareV = 25-40 km/h
- latime platforma6-10 ml
- latime carosabil 2x3 ml
- suprastructura din mixturi asfaltice- scurgerea apelor va fi asigurata prin canalizare pluviala
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 400, 000 si 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare esteexprimata in suma fixa, in valoare de 5.000 lei Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului de lucrari .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cuFormularul A;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale: DGFP a judetului, Consiliul local,
sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, la data de 30.08.2007 Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de altibeneficiari/clientiBilantul contabil din anul precedent (raport la 30.12.2006), vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori debonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute deaudit financiar si contabil, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani Oertantul va demonstra capacitatea financiara de sustinere alucrarii pe o perioada de 1 luna si va fi obligatoriu pozitiva .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleAcordul de asociere in cazul in care anumitepersoane juridice vor depune oferta comuna.
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si deasigurare a calitatii lucrarilor, avizat de organismesau specialisti agreati de Ministerul. Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
Fisa/fise de informatii privind experienta similaraIncheierea si indeplinirea in ultimii 5 anicel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, asigurate din dotare proprie sau contracte, conventii de inchiriere etc.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, inultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personalde specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
perioada de garantie
10%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata , caseria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 10:00
Locul: sediul primariei Floresti , jud. Cluj , str. Avram Iancu nr. 170
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie , reprezentantii ofertantilor , invitati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Agentia Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator . Deciziile pentru solutionarea contestatiei si obligarea la plata amenzii pot fi atacate cu plingere in cel mult 10 zile de la data anuntului de participare la licitatie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Avram Iancu nr. 170, Localitatea: Floresti, Cod postal: 407208, Romania, Tel.0264-265695, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.floresticluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2007 12:47