Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si consolidare DJ 670 Marga ( DJ 607 B) Baia de Arama ( DN 67 D ) Km 21 + 350 56 + 650, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 78166/26.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si consolidareDJ 670 Marga ( DJ 607 B) Baia de Arama ( DN 67 D ) Km 21 + 350 56 + 650, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 670 intre localitatile Marga ( DJ 607 B) Baia de Arama ( DN 67 D ) Km 21 + 350 56 + 650, judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop implementarea Proiectului : Modernizare si consolidareDJ 670 Marga ( DJ 607 B) Baia de Arama ( DN 67 D ) Km 21 + 350 56 + 650, judetul Mehedinti, conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop implementarea Proiectului : Modernizare si consolidareDJ 670 Marga ( DJ 607 B) Baia de Arama ( DN 67 D ) Km 21 + 350 56 + 650, judetul Mehedinti, conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 386, 791RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 150.000 RON (50% pentru IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract definantare nerambursabilanr. 64/13.03.2009 cu MDRL in calitate de Autoritate de Management POR2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
5. Certificat constatator emiscu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte :
domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. (lipsa certificatului este eliminatorie)
6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (copie). (lipsa certificatului este eliminatorie)
7.Extras de registru emis de Registrul Comertului. (lipsa extrasului de registru este eliminatorie)
8.Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, prin prezentarea in copie a certificatului de atestare in valabilitatea mentionata de emitent. (lipsa atestatului este eliminatorie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul poate beneficia de sustinerea financiara din partea unei alte persoane.2. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In acest caz se vor prezenta : - Angajamentul ferm incheiat in forma autentica.2. Cerintaobligatorie : -Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 37.664.000 lei, echivalentul a 11.683.000 euro, la cursul la cursul de 1Euro = 4, 2238 lei (cursul Inforeuro al lunii aprilie 2009)- Lichiditate generala pentru anul 2008 (capital propriu/datorii curente x 100) > 100%- Solvabilitate patrimoniala pentru anul 2008 (capital propriu/total pasiv x 100) > 30%Documente solicitate: -Formularul B1 - Informatii generale- Se va prezenta o scrisoare de bonitate financiara emisa de o banca din care sa rezulte :1. Cifra de afaceri a societatii comerciale care depune oferta in nume propriu sau a fiecarei societati din cadrul asociatiei ( in cazul depunerii de oferta comuna ) la datele :31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.20082. Pentru fiecare societate comerciala care depune oferta in nume propriu sau a fiecarei societati din cadrul asociatiei urmatoarele date . solvabilitate rata rentabilitatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2. Informatii privind experienta similara
3. Informatii privind subcontractantii
4. Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei
5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Standarde de asigurare a calitatii executiei, managementului mediului si protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista principalelor 5 lucraride constructii de drumuri (fara limita de suma ), executate in ultimii 5 ani 2.-dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unei lucrari similare in valoare de minim 9.416.000 leisau 3 contracte de lucrari similare in valoare de minim 15.000.000 lei 3. Lista cuprinzind subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10%, din valoarea contractului fara TVA, in indeplinirea contractului4. Utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare si numarul min al acestorasunt conform fisei de date a achizitiei anexate 5. - personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului: conform fisei de date a achizitiei 6. ISO 9001:2001 sau echivalent pentru domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri, alte lucrari speciale de constructii - ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri, alte lucrari speciale de constructii- OHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri, 1. Lista principalelor 5 lucraride constructii de drumuri (fara limita de suma ), executate in ultimii 5 ani 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unei lucrari similare in valoare de minim 9.416.000 lei echivalentul a 2.229.000 Eurosau 3 contracte de lucrari similare in valoare de minim 15.000.000 lei 3. Lista cuprinzind subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10%, din valoarea contractului fara TVA, in indeplinirea contractului4. Utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare si numarul minim al acestorasunt conform fisei de date a achizitiei anexate 5. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractuluiconform fisei de date anexata6. ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 SI OHSAS 18001:2004 sau echivalent pentru domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri, alte lucrari speciale de constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
65%
185.71
Descriere:
2.
Durata garantiei lucrarii
10%
28.57
Descriere:
3.
Termenul de excutie a lucrarii
25%
71.43
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 35 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S42-060883 din 03.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro, SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract definantare nerambursabilanr. 64/13.03.2009 cu MDRL in calitate de Autoritate de Management POR2007-2013
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie este disponibila pe CD gratuit la sediul Consiliului Judetean Mehedinti.Datorita documentatiei tehnice voluminoase doar vol 4 si documentatia de atribuire (fisa de date, acordul contractual si formularele) au putut fi postate pe SEAP.Pentrua intra gratuit in posesia CD ului cu vol. 1-3 (Parti scrise, Parti desenate si Semnalizare si marcaje rutiere) este necesara o solicitare scrisa cu toate datele de contact din partea oricarui operator economic interesat, solicitare care va fi transmisa pe fax la nr. 0372521137 sau 0252311892.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: BD N TITULESCU, NR. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer