Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si consolidare DJ670 Marga(DJ607B)-Baia de Arama(DN67D), km 21+350-56+650


Anunt de participare numarul 51997/13.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si consolidare DJ670 Marga(DJ607B)-Baia de Arama(DN67D), km 21+350-56+650
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire expertiza tehnica, avand in vedere ca se vor executa lucrari de consolidare;
Intocmire proiect tehnic si caiete de sarcini pentru executia lucrarilor;
Intocmire detalii de executie;
Intocmirea devizului general; Intocmirea Documentatieide atribuire a contractului de lucrari ;
Intocmire documentatie PAC, obtinere avize, acorduri si autorizatii de specialitate;
Asistenta tehnica de specialitate;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- DJ670 Marga(DJ607B)-Baia de Arama(DN67D), km 21+350-56+650- Obiectivul principal al Contractului este ca Proiectantul sa elaboreze documentatiile tehnico-economice in vederea asigurarii implementarii cu succes a proiectuluiModernizare si consolidare DJ670 Marga (DJ607B) - Baia de Arama (DN67D), km 21+350 - 56+650, judetul kMehedinti din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranta.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 156, 874RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 15.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 10000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE - este5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G. nr.1.424/2007 Buget M.D.L.P.L.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
- Completare formular nr. 12 B;
- Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
1. Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca este inregistrat ca persoana juridica si apartenenta din punct de vedere profesional;
2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- copie;
3. Extras de Registru emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2007, vizat de Directia Generalaa Finantelor Publice, cu rezultat financiar pozitiv.
2. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimiitrei ani. (2005, 2006, 2007)
Se va completa formularul B1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2005-2007, inclusiv, valoare minima impusa este de 1.000.000 lei, echivalentul a273.928 euro la cursul de(1 Euro = 3, 6506 lei) din data de 06.05.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor prestatii in ultimii 3 an
2.Experienta similara
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4.Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
5.Sistemul de asigurare a calitatii sa fie conformstandardelor SR EN ISO 9001/2001. Nu se admit firmele in curs de autorizare.
6.Sistemul de management de mediu sa fie conform ISO 14001/2005.
7.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.8.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
9. Declaratie privind acceptarea proiectului de contract sau eventuale propuneri de modificare a acestuia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Executarea a cel putin unui contract de proiectare pentru construire/consolidare/reabilitare/modernizare la drumuri si poduri cu o valoare egala sau mai mare de400.000 lei, respectiv 109.600 euro la cursul de 1 euro = 3.6506 lei.Se va completa formularulB2Formularul va fi insotit de o copie a contractului de servicii de proiectare cu valoare egala sau mai mare de 400.000 lei;3. Cerinta minima obligatorie este detinerea in proprietate/concesiune/inchiriere a: 2 statii totale, 1plotter minim A2, 2 calculatoare, 2 imprimante A3, 2 autoturisme, 1 licenta soft proiectare drumuri, 1 licenta soft devize4. Cerinta minima obligatorie: -1 sef proiect, specialist in domeniul drumuri si poduri(CFDP)-2 proiectanti de specialitate, specialisti in domeniul drumuri si poduri (CFDP)-2 ingineri specialisti in topografie/geodezie-1 inginer constructor specialist in domeniul calitatii-1 inginer specialist evaluator si auditor de mediu-1 inginer specialist in inginerie geologica/geofizica-1 verificator atestat pentru cerintele A4, B2, D2. Cerinta minima obligatorie pentru personalul de mai sus este sa fi elaborat/colaborat la minimum unproiect similar.8. - obligativitateaprezentariiacelputin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Consiliului Judetean Mehedinti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI, STR. TRAIAN, NR. 89, SALA 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: str N TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN NR 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2008 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer