Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE SI CONSOLIDARE DRUMURI JUDETENE


Anunt de participare numarul 47817/27.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel.0233212890, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI CONSOLIDARE DRUMURI JUDETENE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: retea de drumuri judetene - judetul neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor realiza lucrari de modernizare si consolidare drumuri ( refacere fundatie drum, strat de baza din balast stabilizat cu ciment, strat de legatura din BADPC25, strat de uzura din BAPC16 ), podete tubulare si dalate, dispozitive de preluare si evacuare a apelor pluviale, siguranta circulatiei ( table indicatoare, marcaje rutiere, parapete metalice ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE SI CONSOLIDARE DRUMURI JUDETENE1. MODERNIZARE DJ 155I TG. NEAMT TUPILATI BIRGAUANI ROMINI SILISTEA KM 36+500 39+7032. MODERNIZARE DJ 155L GHINDAOANI GRUMAZESTI KM 0+000 8+5953. CONSOLIDARE DJ 157 HORIA MARGINENI PIATRA NEAMT KM 17+300 34+000 - ETAPA a II a KM 17+300 25+000.4. MODERNIZARE DJ 157A DULCESTI TALPA KM 12+000 19+9605. MODERNIZARE DJ 157H GIROV DOCHIA ITRINESTI KM 2+800 9+0006. MODERNIZARE DJ 157I BOZIENI DE SUS RUGINOASA KM 1+200 3+7007. CONSOLIDARE DJ 158 BUHUSI MOLDOVENI SECUIENI KM 5+200 16+0008. MODERNIZARE DJ 207A ROMAN BIRA NISTRIA KM 17+824 20+5009. MODERNIZARE DJ 207D ICUSESTI BATRINESTI KM 21+430 24+00010. MODERNIZARE DJ 280 STANITA CHICEREA KM 29+343 33+140
Valoarea estimata fara TVA: 47, 863, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 285.000 lei si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului (0, 5% din pretul contractului in cont de garantii in max. 15 zile de la semnarea acestuia).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere intre ofertanti: Contract de asociere legalizat original
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare formular de eligibilitate, completare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat, certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local, Certificatunic de inregistrare emis de Oficiul registrului comertului (CUI), Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau Autorizatie de functionare sau altele echivalente, prin care se demonstreaza ca activeaza in domeniul profesional care face obiectul contractului, Ofertantii cu datorii la bugetul statului vor fi exclusi
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, informatii generaleprivind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, Val. Minim = 130.000.000 lei, echivalent 34.927.458 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Contract similar finalizat valoare minima 12.000.000 lei echivalent 3.224.073 euro: copie dupa contract
Procese Verbale de Receptie la Terminarea Lucrarilor sau Finale Recomandare beneficiar vizata de ISC
b) Contract in derulare valoare minima 20.000.000 lei echivalent 5.373.455 euro
copie dupa contract
Dovada ca ofertantul detine spatii adecvate lucrarilor de constructii rutiere: statii sortare-concasare agregate, statii preparare betoane asfaltice, statii preparare betoane de ciment.
Autorizatie de functionare
Autorizatie de Mediu Certificate de atestare ISC
Se vor prezenta certificate de atestare produse specifice lucrarilor de drumuri, retete mixturi asfaltice verificate si aprobate,
licente produse si tehnologii
Completare fisa personal.
Personal de conducere:
CV
Copii dupa Carte de Munca sau Contracte de prestari servicii
Diplome, Autorizatii, Atestate (AQ, CQ, RTE)Se va prezenta un plan de organizare a activitatii de executie pe total retea drumuri:
Nominalizare personal de conducere pe drumuri
Distributie personal muncitor
Utilaje
Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent
Sistemul de Management de Mediu ISO 14001 sau echivalent
Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent
Pentru fiecare lucrare se va elabora Manualul Calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. stavropoleos, nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. stefan cel mare, nr.4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun, nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel.0233212890, Fax: 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer