Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si extindere alimentare cu apa comuna Paulesti


Anunt de participare numarul 82815/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Paulesti (Consiliul local Paulesti)
Adresa postala: Comuna Paulesti, jud. Vrancea, Localitatea: Paulesti, Cod postal: 627371, Romania, Punct(e) de contact: Bratosin Vasile, Tel.0237/631600, Email: [email protected], Fax: 0237/631600, Adresa internet (URL): www.paulesti.primarievn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si extindere alimentare cu apa comuna Paulesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Paulesti si Haulisca, comuna Paulesti, judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de modernizare si extindere a retelei de alimentare cu apa in comuna Paulesti, judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Potrivit caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 358, 266RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 65.000 lei, valabilitate: 120 zile, mod de constituire: Scrisoare de garantie bancara . Garantia de buna executie - retineri succesive de 5% din facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetulde Stat sau alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - 12A, Declaratii privindneincadrarea in prevederile art.181- 12B, Declaratii privindcalitatea de participant la procedura - 12C, Certificat fiscal emis de ANAF, Certificatul privind impozitele si taxele locale, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare fiscala, Statutul/actulconstitutiv, Cazier fiscal eliberat de DGF, cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, bilanturi contabile pentru anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente, si rapoartele anuale de audit financiar si contabil, situatia financiara conform bilanturilor contabile pentru anii 2006, 2007, 2008, Lichiditate generala, Solvabilitate patrimoniala, Asociatii vor trebui sa indeplineasca aceleasi conditii de eligibilitate (mentionate in prezenta Fisa de date a achizitiei) ca si ofertantul principal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 10.000.000 lei.Lichiditate mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.Solvabilitate mai mare de 30%, conform bilantului contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, copii dupa contracte de executie, procese verbale de receptie sirecomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari vizate de Inspectoratele de Stat in Constructii.
Declaratie privind dotarile specifice, dovada proprietatii/inchirierii (sau contract de colaborare) utilajelor si echipamentelor. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic si a responsabilului cu calitatea precum si a altor persoane responsabile direct indeplinirea contractului, cu semnatura in original, copiile contractelor de munca pentru personalul de specialitate, pentru personalul calificat si necalificat se va prezenta o declaratie pe propria raspundere.
Informatii privind subcontractantii
ISO 9001/2000, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/1999 cu valabilitate la data depunerii ofertei, sau certificate echivalente emise de organisme acreditate.Asociatii vor trebui sa indeplineasca aceleasi conditii de eligibilitate (mentionate in prezenta Fisa de date a achizitiei) ca si ofertantul principal.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare receptionat (cod CPV: 45231100-6 ; 45232150-8; 45232152-2 ), in valoare minima de 3.000.000 lei (faraTVA)Utilajele, echipamentul tehnic : excavator 4 buc;buldozer2 buc;buldoexcavator 4 buc;cilindru compactor 4 buc;incarcator frontal 2 buc;autobetoniere 8, 5 mc 2 buc ;autobasculante 18 mc 5 buc ;
-automacara 10-16 tfpompa beton 60 mc/h 1 buc.-instalatie sudura automata PEID- 4 buc.Informatii personal angajat : Coordonator lucrare, ing. specialitatea constructii hidrotehnice sau instalatii, experienta minima 15 ani;Responsabil cu asigurarea calitatii;Responsabil tehnic cu executia, atestat in lucraritehnico edilitareResponsabil cu controlul calitatii atestat in domeniuInginer santier, experienta lucrari de alimentari cu apa;Personal calificat in domeniu (personal autorizat pentru executie suduri conducte de polietilena, sudor electric, izolator hidrofug, instalator alimentare cu apa, fierari - betonisti, betonisti, dulgheri, muncitor deservire constructii montaj, electrician autorizat categoria 2B) minim 50 persoane.Personal necalificat minim 25 persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei de buna executie
15%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 12:00
Locul: sediul Primariei comunei Paulesti, judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire in acest sens, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Gal
Adresa postala: Str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Paulesti
Adresa postala: comuna Paulesti, Localitatea: Paulesti, Cod postal: 627371, Romania, Tel.0237/631.600, Email: [email protected], Fax: 0237/631.750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer