Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si extindere Calea Torontalului


Anunt de participare numarul 91366/24.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408.367, In atentia: Laura Clapa, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408.477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408.300, Fax: 0256-204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si extindere Calea Torontalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Calea Torontalului, zona de N-V a mun. Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de modernizare si extindere in zona de Nord Vest a Municipiului Timisoara, Calea Torontalui: sector 1 - Piata Consiliul Europei, pana la str. Felix, sector 2 - str. Felix, pana la km 560 + 100 pe DN 6.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de executie lucrari privind modernizaresi extindere Calea Torontalului, conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 217, 696RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata facturilor se efectueaza de catre achizitor in perioada 24-31 a lunii, cu cond. ca intre data accept. fact. si data platii sa fie cel putin 10 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. Rasp.-Form 12A, conf.art.180 din OUG 34/2006.Incadr. in sit. de la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertant; Decl. pe prop. Rasp.-Form 12B, conf.art.181 din OUG 34/2006;Incadr. in sit. de la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertant;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original /copie legaliz);Certif.Fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata), Certif.sa oglindeasca sit. oblig. ofertantului la data deschiderii. Ofertele depuse de op.econ. care au oblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi exclusi din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. Rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. Gen.-Form. B1;Certif. constatator ORC(original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile) obiect. activitate ofertant corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(original si traducere autorizata si legaliz.in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. cifra de afaceri medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dotari tehnice
2.Resurse umane3.Experienta similara4.subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Decl. ref. la utilajele conf. Formular 12H+lista;ofertantul sa dispuna de: utilaje pentru incarcat si pentru sapaturi, compactor, placa vibratoare;repartizator finisor mixturi asfaltice, dispozitiv pentru imprastiere solutie de amorsat, instrumente topografice de masura;se vor prez. taloane/facturi;lista laboratoare; 2. decl. conf. Formular 12I;decl. cu numarul de angajati la data executarii contractului defalcat pe meserii;lista nominala cu pers. folosit la indeplinirea ctr.; ofertantul va dispune de min.24 muncitori, un responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL, pentru lucrari de drumuri - copie atestare;personal specializat pentru amenajarea zonelor verzi; pt. personalul solicitat se vor prezenta doc. din care sa rezulte rap. juridic dintre acestia si ofertant;decl. privind protectia muncii; 3. decl. + lista conf. Formular 12F; un contract lucrari de drumuri urbane asfaltate val.3.065.000lei+TVA, + pv receptie, recomandare - original/c.leg.;inca o recomandare; obligatii contractuale in desfasurare, daca exista. 4.Declaratia si Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular12G precum si acordurile de subcontractare-Formular 15;Acorduri de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiate in vederea participarii la procedura de incheiere a acordului cadru -Formular 14;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
15%
Descriere: durata mai mica sau egala-12 luni - punctaj max
3.
perioada de garantie a lucrarilor
15%
Descriere: perioada cea mai mare de garantie - punctaj max
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza fin.LE.Particip.in conf.cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art.165 alin.(2)-OUG 34/2006;ofertare: pretul ofertei;LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit.invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, laautoritatea contractanta si la CNSC; in justitie conf. Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Primaria municipiului Timisoara, camera 229
Adresa postala: bv. C.D.Loga, nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2009 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer