Licitatie Publica - Modernizare si extindere corp comanda statia 220/110/20 kV Munteni (executie)
Anunt de participare (utilitati) numarul 55913/17.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: ing.Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare si extindere corp comanda statia 220/110/20 kV Munteni (executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiaelectrica 220/110/20 kV Munteniamplasata in municipiul Vaslui str. Podu Inalt nr.1.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare si extindere corp comanda statia 220/110/20 kV Munteni : extindere si modernizare constructie existenta si executiecladire noua birouri PAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele lucrari care fac obiectul achizitiei :
-extinderea corpului existentcu o cladire unde se vor amenaja : sala de sedinte , vestiar , sala de mese , magazie , arhiva , grup sanita; modernizarea finisajelor interioare si exterioare la pereti, tavane, pardoseli , vopsitorii, tamplarie interioara si ainstalatiilor electrice de iluminat si prize;legare la pamant si instalatii paratrasnet.Inlocuire centrala termica; sistem de colectare ape pluviale; sistematizare verticala , amenajare peisagistica a incintei
-executiecladire noua birouri PAR: doua birouri pentru 12 persoane; sala de mese; vestiar pentru 12 persoane; magazie; grup sanitar, centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 785, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 27800lei (valabila 90 de zile); garantie de buna executie 10% din pretul contr (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, Ord ANRMAP 155/2006);Certificat emis de Registrul Comertului si formular 12B din Ord. 155 al ANRMAP (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006, modifde OU 94/2007); confirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor (copii); persoane fizice/ juridice romane/straine-copie Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea- fata verso, obiectul de activitate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente; ciframedie de afaceripe ultimii3 ani - valoare minima impusa8000000 lei ( pentru IMM-uri).Pentru operatorii economici care au o durata de functionare mai mica de 3 ani, cifra medie de afaceri se va calcula proportional cu durata de functionare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii: obligatii contractuale in desfasurare; personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii; pregatirea profesionala si calificarea personaluluide conducere precum si ale persoanelor responsabilepentru indeplinirea contractului de lucrari (personal autorizat si dotat corespunzator factorilor de risc cumulati pentru lucrare; sefi de lucrare proprii, autorizati minim gr.III; RTE atestatMLPTL / MTTC; responsabil pentru exercitarea controlului de calitate (CQ) conform Anexa la Ordinul I.S.C.nr.475/28.06.2007;); dotarea tehnica (conform fiselor tehnologice aplicabile in activitatea desfasurata-utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice, laborator autorizat de grad corespunzator lucrarii sau contract incheiat cu un laborator autorizat de grad corespunzator lucrarii pentru prelevare probe si efectuare incercari la materialele puse in opera); partile si proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti; experienta similara (minim 2 contracte de lucrari similare, cu obiectul contractului, executate si finalizate in ultimii 5 ani si recomandarile aferente vizate de ISC); Certificatul sist de managementul calitatii si mediului, documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii; descrierea sistemului de management al calitatii cu precizarea particularitatilor de aplicare la lucrarile care fac obiectul prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
economic
70%
Descriere:
2.
tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc de atribuire se obtine in baza unei solicitari scrise achitata cu numerar depus la casieria S.T. Bacau (et.2, cam.22) sau cu OP, cu 18.06.2008.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2008 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare reprezentanti UCVAP siimputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006 completata si modificata de OU 94/2007, art.272(3)in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 16:30