Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si extindere Laborator Sanitar Veterinar Dolj in vederea realizarii controlului sanitar veterinar de calitate a produselor alimentare


Anunt de participare numarul 17125/04.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ
Adresa postala: strada Fintina Popova, nr.30, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE VALENTIN IOVAN, Tel.0728286337, Email: [email protected], Fax: 0251427545, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si extindere Laborator Sanitar Veterinar Dolj in vederea realizarii controlului sanitar veterinar de calitate a produselor alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Craiova, str.Fintina Popova, nr.30
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari de modernizare si extindere ce cuprinde lucrari de constructii si instalatii, montaj utilaj tehnologic si utilaje cu montaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
29000000-9-Utilaje, echipamente, aparate, dispozitive si produse conexe (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
50950000-9-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari, montaj utilaj tehnologic si utilaje si echipament tehnologic cu montaj.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 302, 986RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-60.000 lei-scrisoare de garantie bancara in original , sau ordin de plata .Garantia de buna executie= 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata-maxim 5; termenul maxim de finalizare pentru acest proiect, respectiv acceptarea efectuarii ultimei transe de plata- 30 septembrie 2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.declaratie conform art.181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscal privind plata datoriilor la bugetul de stat consolidat si bugetul local care sa ateste plata acestora la data de 31.05.2007, declaratie pentru calitatea de participant, certificat unic de inregistrare, cerytificat costatator emis de ORC, alte documente conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ce va cuprinde cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de zile, care sa fie de cel putin 6.500.000 lei, bilanturile contabile pe ultimii 3 ani-cu viza organelor fiscale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente doveditoare a capacitatii financiare de sustinere a lucrarilor prin lichiditati disponibile si/sau dovada accesului la facilitati financiare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniinsotite de certificate de buna executie, declaratii si informatii referitoare la dotarea tehnica si a personalului, conform documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a 3 contracte de natura si complexitatea.Alte documente conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea Caietul de sarcini se va achita fie la casieria unitatii, fie cu ordin de plata, conf.documentatiei de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2007 20:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 14:00
Locul: DSVSA DOLJ.str.Fintina Popova, nr.30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantul consultantului, observatori fara drept de vot ai CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD MASURA 1.2-IMBUNATATIREA STRUCTURILOR IN VEDEREA REALIZARII CONTROLULUI DE CALITATE, VETERINAR SI FITOSANITAR, PENTRU CALITATEA PRODUSELOR ALIMENTARE SI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
VI.3) Alte informatii
O VIZITA PE TEREN VA FI ORGANIZATA IN DATA DE 29 IUNIE 2007, INCEPIND CU ORELE 13.00.INFORMATII SE POT OBTINE DE LA SEDIOUL DSVSA DOLJ, STR.FINTINA POPOVA, NR.30, TEL.0251/425623
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTASTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, CIF 20329980, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040-021-3104641, Email: [email protected], Fax: 0040-021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.N.Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Email: [email protected], Fax: 0251/415600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA DOLJ
Adresa postala: STR.FINTINA POPOVA, NR.30, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/425623, Email: www.dsvdj.ro, Fax: 0251/425623, Adresa internet (URL): www.dsvdj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2007 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer