Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE SI EXTINDERE PARCUL TINERETULUI IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 114946/02.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala:  Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea:  Bailesti, Cod postal:  205100, Romania, Punct(e) de contact:  Emanoel Sclipcea, Tel. 0251/311017, In atentia:  Primar Pistritu Costel, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0251/311956, Adresa internet (URL):  www.primariabailesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI EXTINDERE PARCUL TINERETULUI IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Bailesti, str. Revolutiei nr 1-3, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE SI EXTINDERE PARCUL TINERETULUI IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE MODERNIZARE SI EXTINDERE PARCUL TINERETULUI IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ
Valoarea estimata fara TVA: 3, 193, 214RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 60000 lei; Garantia de buna executie 5% din valorea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare ? 80.35 %;Buget de stat ? 17.65 %; Buget local ? 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere- subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹
4.Certificate constatatoare / Caziere judiciare;
Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
- Cazier judiciar al operatorului economic
- Cazier judiciar pentru actionari/asociati, administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent), precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181;
5.Persoane juridice/fizice romane;
6.Persoane juridice /fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-financiara: Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ;Bilant contabil la data 31.12.2009, vizat, inregistrat de/la Oficiul Registrului Comertului;Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice; Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata;Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni (minim 700.000 lei).In cazul unei asocieri cerintele privitoare la situatia economico-financiara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.
Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, cu exceptia documentelor care demonstreaza asigurarea resurselor financiare pentru realizarea cashflow-lui (minim 700.000 lei) ce pot fi prezentate doar de unul dintre asociati.
In cazul unei asocieri cerinta privitoare la valoarea minima a cifrei de afaceri poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind experienta similara:
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?
- -?Fisa de experienta similara?
-?Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata;
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani:
- un contract de executie lucrari in domeniul MODERNIZARE SI EXTINDERE PARCURIIn valoare minima de 1.100.000 lei, - un contract de executie lucrari de reabilitare/constructie fantana/fantani arteziene in valoare minima de 180.000 lei
- un contract de executie lucrari de racord electric in valoare minima de 700.000 lei- un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si canalizare in valoare minima de 120.000 lei- un contract de realizare imprejmuiri in valoare minima de 100.000 lei- un contract de dotare cu mobilier urban, cosuri de gunoi, ornamente in valoare minima de 300.000leiRecomandarile trebuie prezentate in original sau copie legalizata. Se vor prezenta minim 2 recomandari pentru lucrari similare..
In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.
3.Informatii privind dotarea tehnica: Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
5.Responsabil / Manager de contract;Responsabil tehnic cu executia (RTE);Responsabil cu controlul calitatii (CQ) ;Inginer/subinginer - CFDP (minim 1), Inginer/subinginer - hidrotehnica (minim 1) Inginer/subinginer ? atestat ANRE (minim 1), Inginer/subinginer ? topograf/geodezie (minim 1)
Pentrupersoanele nominalizate a fi angajate in cadrul acestui contract se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplome, atestari, autorizari, declaratii de disponibilitate si copii dupa contractele de munca vizate de ITM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
5.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 10:00
Locul: Municipiul Bailesti str. Revolutiei nr.1-3, jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai ofetantilor, reprezentanti ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 7 luni de la atribuirea contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala:  str. Revolutiei, nr. 1-3, Bailesti, judetul Dolj, Localitatea:  Bailesti, Cod postal:  205100, Romania, Tel. 0251311017, Email:  [email protected], Fax:  0251311956, Adresa internet (URL):  www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer