Licitatie Publica - MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, SAT BRAZII DE SUS ,COMUNA BRAZI , JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 104098/19.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRAZI
Adresa postala: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Localitatea: Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Radu, Tel. 0244 480 607, Email: [email protected], Fax: 0244 480 631, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, SAT BRAZII DE SUS , COMUNA BRAZI , JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Scoala generala cl.I-VIII, SAT BRAZII DE SUS , Comuna Brazi, judet Prahova.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, SAT BRAZII DE SUS , COMUNA BRAZI , JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 064, 648RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de partic.: 121293lei, garan.de buna execut.=10%din valoa.contr., fara TVA, prin virament banc sau instr.de garant.in origin, in cuant.si ptr perioa prev.in docum.de atrib(conf.ART. 86/HG.925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, plata facturii la 100 zile de la data depunerii la autoritatea contractanta in urma receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006b).Declaratie de eligibilitate
c).Declaratie privind calitatea de participant la procedura
d). Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale
Cerinta obligatorie: Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata..Aceste documente sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
e).Se solicita certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.
Cerinta obligatorie: , in copielegalizata
f).Se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatorie: in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
b). Se solicita Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2007-2009), vizate si inregistrate de organele competente si documentul cu suma maxima a creditului pentru assigurarea cash-flow-ului in vederea sustinerii lucrarii pentru 6 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a).Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe 3 ani, (2007-2009), de minimum.12129296 lei .b).Cerinta obligatorie: ?Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente.?Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizat pentru prestarea lucrarilor de Modernizare si extindere scoala cu cls.I-VIIIdin comuna Brazi, satul, Brazii de Sus, , emis de o institutie financiara abilitata , pentru demonstrarea asigurarii cash-flow-ului in vederea sustinerii lucrarii pentru 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Se solicita Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie., recomandari, procese verbale de receptie pentru contractul cerut la cerinta obligatorie, in copie legalizata
b). Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.
c). Se solicita Declaratie si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru utilajele in proprietate, ofertantul are obligatia de a prezenta copiile cartilor de identitate ale acestora. Pentru utilajele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere.
d). Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
e). Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se desfasoara licitat. deschi. cu faza finala de licit. electro. intr-o runda si cu scopul imbunatatiri pretului ofertei ptr.cele declarate admisibile, durat.1zi.Operat.econom. sa fie inscrisi in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Brazi , str. Teilor , nr.45, sat Brazii de Jos, Comuna Brazi , judet Prahova.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini poate fi descarcat de pe www.pcbrazi.ro/investitii(cuprinde devizul cu cantitati de lucrari, desene si partea scrisa PT+DE).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti strada Stavropoleos nr. 6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola nr. 4 , Localitatea: Ploiesti , ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Brazi -serviciul investitii
Adresa postala: strada teilor 45 , satBrazi de Jos , judet Prahova, Localitatea: Comuna Brazi, Cod postal: 107083, Romania, Tel. 0244480631, Email: [email protected], Fax: 0244480631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 14:16