Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si extindere Scoala nr. 3 cu clasele I-VIII, modernizare Scoala nr. 2 cu clasele I-VIII Comuna Liesti, judetul Galati


Anunt de participare numarul 122545/02.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIESTI (PRIMARIA COMUNEI LIESTI)
Adresa postala:  localitatea Liesti, nr. 2095, jud. Galati, Localitatea:  Liesti, Cod postal:  807180, Romania, Punct(e) de contact:  COPACEL ION, Tel. 0236821020, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0236821006, 0336811579, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si extindere Scoala nr. 3 cu clasele I-VIII, modernizare Scoala nr. 2 cu clasele I-VIII Comuna Liesti, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala nr. 2 si Scoala nr. 3, comuna Liesti, judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare si extindere Scoala nr. 3, modernizare Scoala nr. 2 Comuna Liesti, judetul Galati in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere Scoala nr. 3 cu clasele I-VIII, modernizare Scoala nr. 2 cu clasele I-VIII Comuna Liesti, judetul Galati?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor face in conformitate cu cerintele Caietelor de sarcini.Caietele de sarcini sunt extrase din proiectele nr.4102/2009 si 4103/2009, executia lucrarilor de modernizare a Scolii nr. 2 si modernizare si extindere a Scolii nr. 3 facandu-se in cadrul proiectului ?Modernizare si extindere Scoala nr. 3 cu clasele I-VIII, modernizare Scoala nr. 2 cu clasele I-VIII Comuna Liesti, judetul Galati? cod SMIS 12299.
Se vor respecta intocmai listele cu cantitati de lucrari atasate prezentei documentatii pe SEAP in format PDF.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 371, 066RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 67.000, 00 RON; garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr. Op. Reg. 2007 - 2013, Axa prioritara 3, Domeniului major de interventie 3.4 - ?Reab./mod./ dezv. si echiparea infr. ed. preuniv., univ. si a infr. pentru formare prof. continua".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.700.000, 00 lei fara TVA.
- Lichiditate generala: cel putin 99% la ultimul bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilor.Se solicita executarea, in ultimii 5 ani a unei lucrari similare cu valoare de cel putin de 3.300.000, 00 lei.Ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: - un sef de santier, inginer licentiat in constructii civile;
- responsabil tehnic cu executia (RTE), cu atestat MLPTL (MDRT), in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;
- responsabil cu calitatea ;
- un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii;
- un sef de punct de lucru CCI cu experienta in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile si industriale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
51%
51
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarii
39%
39
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termen de interventie pe perioada garantiei
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prog.Op. Reg. 2007 - 2013, Axa prioritara 3: "Reab., modernizarea, dezv. si echiparea infr.ed. preuniv., univ. si a infr. ptr. formare prof. continua ", Domeniului major de interventie 3.4 - ?Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta asupra actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Liesti - Compartiment juridic
Adresa postala:  strada Principala, nr. 2095, Comuna Liesti, judetul Galati, Localitatea:  Liesti, Cod postal:  807180, Romania, Tel. 0236.821.020, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0236.821.006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 22:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer