Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si integrare in sistem SCADA statii de transformare S.C. E.ON Moldova Distributie S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 139763/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr 146 -150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, la REGISTRATURA, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare si integrare in sistem SCADA statii de transformare S.C. E.ON Moldova Distributie S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de transformare din gestiunea E.ON Moldova Distributie situate in judetele Iasi, Vaslui, Neamt, Bacau, Botosani, Suceava
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea ?la cheie? a obiectivului de investi?ii "Modernizare si integrare in sistem SCADA statii de transformare S.C. E.ON Moldova Distributie S.A." si consta din:
-Analiza amplasament care va include ridicarea la fata locului a releveelor referitoare la schemele de circuite secundare si elaborarea documentatiilor tehnice (caiet de sarcini pentru executarea lucrarilor de montaj - CSEL, documentatie detaliata de executie - DDE) care sa contina schemele secundare de montaj si detalii de montaj a echipamentelor primare, schemele circuitelor secundare de protectie, comanda, semnalizare si masura aferente celulelor la care se executa retrofit, arhitectura sistemului local de conducere SCADA, siruri de cleme, listele cu informatiile si comenzile care se transmit in si din SCADA, inclusiv avizarea acestora in comisia tehnico-economica a E.ON Moldova Distributie;
-Livrarea, montarea si punerea in functiune a echipamentelor care cuprinde achizitia materialelor si echipamentelor necesare realizarii lucrarilor, executia lucrarilor de modernizare celule MT, montare IED-uri, integrare statii in sistemul local de conducere SCADA si in sistemul existent EMS/DMS ? SCADAal E.ON Moldova Distributie la nivel de dispecer, testare (FAT - Factory acceptance test / SAT - Site acceptance test / PIF - Punerea in functiune), intocmire as-built (documentatia tehnica intocmita in concordanta cu situatia reala din teren la finalizarea lucrarilor) si instruire personal de mentenanta si exploatare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961200-2 - Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
45232221-7-Statie electrica de transformare (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71340000-3-Servicii integrate de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare materiale si echipamente, prestari servicii si executie lucrari pentru realizarea ?la cheie? a obiectivului de investitii ?Modernizare si integrare in sistem SCADA statii de transformare SC E.ON Moldova Distributie SA?, respectiv:
-Obiect 1: Statia Margineni jud. BACAU, localitatea BACAU, str. ABATORULUI
-Obiect 2: Statia Partizanu jud. BACAU, localitatea BACAU, str. STEFAN CEL MARE
-Obiect 3: Statia Botosani jud. BOTOSANI, localitatea BOTOSANI, str. PACEA, NR. 45
-Obiect 4: Statia Galata jud. IASI, localitatea IASI, str. TUDOR NECULAI
-Obiect 5: Statia Itcani jud. SUCEAVA, localitatea SUCEAVA, str. PLAIULUI, NR.4
-Obiect 6: Statia Milcov jud. BACAU, localitatea BACAU, cartier IZVOARE
-Obiect 7: Statia Bacovia jud. BACAU, localitatea BACAU, str. I. LUCA CARAGIALE
-Obiect 8: Statia Iasi Centru jud. IASI, localitatea IASI, str. UZINEI, NR. 38
-Obiect 9: Statia Roznov jud. NEAMT, localitatea ROZNOV
-Obiect 10: Statia Veresti jud. SUCEAVA, com. SALCEA
-Obiect 11: Statia Birlad jud. VASLUI, localitatea BARLAD, str. Republicii nr. 286
-Obiect 12: Statia Gheraiesti jud. BACAU, localitatea HEMEIUSI, str. Lunca Bistritei
-Obiect 13: Statia Hudum jud. BOTOSANI, com.Curtesti, localitatea HUDUM
-Obiect 14: Statia Tg. Frumos jud. IASI, localitatea TG. FRUMOS, str. PETRU RARES
-Obiect 15: Statia B4 jud. IASI, localitatea IASI, str. CERNA, NR. 1
-Obiect 16: Statia Falticeni jud. SUCEAVA, localitatea FALTICENI, str. TARANCUTEI, NR.19
-Obiect 17: Statia Cring jud. VASLUI, localitatea BARLAD, str. Constantin Costache, nr. 33
-Obiect 18: Statia Onesti 110 jud. BACAU, localitatea ONESTI, str. Pietei
-Obiect 19: Statia Blocuri jud. BOTOSANI, localitatea BOTOSANI, str. MIHAIL KOGALNICEANU, NR.68
-Obiect 20: Statia Manta Rosie jud. IASI, localitatea IASI, str. MANTA ROSIE, NR.19
-Obiect 21: Statia Frasin jud. SUCEAVA, localitatea FRASIN
-Obiect 22: Statia Tricotaje jud. SUCEAVA, localitatea SUCEAVA, str. CALEA OBCINILOR
-Obiect 23: Statia Glavanesti jud. BACAU, localitatea GLAVANESTI
-Obiect 24: Statia Tutora jud. IASI, com. TUTORA
-Obiect 25: Statia E. Hurmuzachi jud. SUCEAVA, localitatea RADAUTI, str. OCHIURILOR
-Obiect 26: Statia Gura Humorului jud. SUCEAVA, localitatea GURA HUMORULUI, str. BOGDANEASA
Valoarea estimata fara TVA: 32, 830, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
656.610 RON(pt IMM se poate plati doar 50% din garantie). Valabilitatea Garantiei de Participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunerea ofertelor. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus mentionata. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului urmatoarea suma: 10.843, 05 lei fara TVA(calculat conform litera c). 10%(5% pt IMM) din valoarea contractuluifara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul se inscrie intr-un proiect finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala si bugetul de stat + surse proprii E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A(declaratia va trebui prezentata si de terti sustinatori, daca e cazul)
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;(declaratia va trebui prezentata si de terti sustinatori doar pentru prevederile de la literele a) , c~1) si d), daca e cazul)
3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13A
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEAPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractuluide achizitie publica sunt: Tamara Hostiuc; Mirela Savin
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Codruta Schwartz; Bogdan Cirstea, Dana Balauca, Angela Vasile;Gabriela Pasarica;Andrei Catargiu; Catalin Sufletel; Marius Iuzic; Bogdan Sujdea; Florin Costantin; Loredana Temneanu; Emilia Lutig; Rusu Stefan; Gabriel Grigori; Florin Vida; Corneliu Dughiri; Florin Pesterau; Dragos Negrutu; Iuliana Vieru
4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, respectiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent obiectul de activitate al ofertantului.- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii candidaturilor/ofertelor. Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.
- Atestat ANRE / Autorizatiispecifice serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract - atestate ANREtip E1 si E2 pentru proiectarea si executia lucrarilorin statiile de transformare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Candidatii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
Informatii privind cifra de afaceri (CA)pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)- Cerinta minima de calificare.
Autoritatea Contractanta solicita candidatului sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Cifra medie globalade afaceri pentru ultimii trei ani a ofertantului trebuie sa fie de minim 65.661.096 lei.Ofertantul care nu prezinta o cifra globala de afaceri de valoarea minim solicitata, va fi descalificat.Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu euro stabilit de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furniz, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul prod furniz 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat;
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la stand de asig a calitatii si stand de protectie a mediului trebuie prez de fiecare asociat in parte. Situatia ec-fin si capac tehnica si/sau profes se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Lista principalelor livrari de produse similare obiectului achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Lista principalelor servicii similare obiectului achizitiei prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
Informatii referitoare la capabilitatea tehnica-organizatorica: spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte, scule, dispozitive, aparate de masurare (conform prevederilor din prescriptiile tehnice si fisele tehnologice aplicabile), mijloace de protectie (conform cap. 4IP-SSM 02 DEE si HG 1048/2006, specifice lucrarilor lainalta tensiune).
Declaratie privind capacitatea profesionala care contine:
-informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, -asigurarea cu personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii-numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanele responsabile implicat in executia lucrarii, cu specializare si grad de autorizare. Ofertantul va prezenta numarul de salariati pe nivele de pregatire (ingineri, tehnicieni, etc) si specializarea acestora.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Manager de proiect: - 2 ingineri in specialitatea electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica /automatizari, cu o experienta de cel putin 3 ani in exploatarea/executia de lucrari in statii de transformare, experienta in Managementul proiectelor (minim 3 ani experienta in managementul de proiecte cu scop similar celui pentru care se oferteaza);
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic: 2 specialisti calificati cu studii superioare si minim 3 ani experienta in implementare de sisteme locale de conducere statii bazate pe standardul IEC 61850 (calificati in sisteme electroenergetice, automatizari, electronica, informatica) si instruiti ca integrator pentru sistemele locale de conducere ofertate;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic:
2 specialisti calificati cu studii superioare si instruiti ca integrator pentru un sistem SCADA de tipul celui implementat in E.ON Moldova Distributie (calificati in sisteme electroenergetice, automatizari, electronica, informatica);
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic:
-2 specialisti calificati cu studii superioare si minim 3 ani experienta in configurarea releelor digitale de protectie si IED ofertate (calificati in sisteme electroenergetice, automatizari, electronica, informatica);
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic: ? Inginer proiectant ? 1 persoana, grad autorizare ANREIVA;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic: Responsabil de lucrari - 5 persoane, cu studii medii/superioare in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / automatizari / instalatii electrice, electrician autorizat gradul ANRE IVB (Ordin ANRE nr. 90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare ), grupa III SSM (Legea nr. 319/2006, HG nr. 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o experienta de cel putin 3 ani in executia de lucrari in statii de transformare;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic: -Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal de executie: - 10 persoane - sefi echipa, electricieni calificati, specializati PRAM, grupa III SSM (Legea nr. 319/2006, HG nr. 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o experienta de cel putin 2 ani in executia lucrarilor in statii de transformare;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal de executie:
- 20 persoane - electricieni calificati, grupa I SSM (Legea nr. 319/2006, HG nr. 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o experienta de cel putin 2 ani in executia de lucrari in statii de transformare;
- 5 persoane - electricieni calificati, specializati PRAM, grupa I SSM (Legea nr. 319/2006, HG nr. 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE);
- 5 persoane - lacatus mecanic calificat.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Responsabil/responsabili cu securitatea si sanatatea muncii, S.U. si protectia mediului:
? Persoana/persoane instruita/instruite periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale ? se accepta 1 persoana prin cumul de functii/prin contract.
Cerinta privind experienta similara: Ofertantul tb sa faca dovada ducerii la bun sfarsit a unor contracte similare ca natura si complexitate cu cele din caietul de sarcini, care sa cuprinda: modernizare circuite primare si secundare aferente instalatiilor din statii de transformare; implementare sisteme locale de conducere bazate pe standardulIEC 61850 sau echivalent; integrarea sistemelor locale de conducere in sisteme EMS/DMS ? SCADA utilizand protocolul de comunicatie IEC 60870-5-104 sau echivalent. Experienta similara va fi probata prin prezentarea cel putin a unui contract sau a cel mult 5 contracte, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 32.830.548 lei, fara TVA. In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara detaliata mai sus tb sa fie indepl prin cumul de gr. de asoc.
Cerinta privind experienta similara: Ofertantul va prez copii dupa contracte si recomandarile aferente acestora. Recom. tb sa precizeze cel putin (conf caiet de sarcini pct 7.5): modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a furnizorului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor; sisteme si echipamente care au facut obiectul contractului si care trebuie sa fie de acelasi tip cu cele ofertate care functioneaza la parametrii proiectati, precizand si durata de cand sunt in exploatare.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiaraPunctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (60 puncte); b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Pn = ( pret minim / pret ofertat ) x punctajul maxim alocat Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
2.
Termen de garantie
40%
Descriere: a) Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 de luni vor fi descalificate. Pentru ofertele cu un termen de garantie de 72 de luni sau mai mare de de 72 de luni se vor acorda 40 de puncte.b) Pentru un alt termen de garantie punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie?se va acorda astfel: Punctaj P(n) = [1-(72- termen ofertat(n)) / 48] x punctajul maxim alocat unde: P(n) = ofertantul pentru care se calculeaza punctajul;termen ofertat (n) = termenul de garantie oferit de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE; Axa prioritara 4 Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Contr se inscrie intr-un proiect finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala si bugetul de stat + surse proprii E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA. Referitor la program: PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE; Axa prioritara 4 Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice; Domeniul de interventie 1 Energie eficienta si durabila (imbunatatirea eficientei energetice si dezvoltarea durabila a sistemului energetic din punct de vedere al mediului; Operatiunea B Sprijinirea investitiilor in extinderea si modernizarea retelelor de transport al energiei electrice, gazelor naturale si petrolului, precum si ale retelelor de distrbutie a energiei electrice si gazelor naturale in scopul reducerii pierderilor in retea si realizarii in conditii de siguranta si continuitate a serviciilor de transport si distributie ? partea de DISTRIBUTIE.Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de op ec se vor atasa prezentului anunt la sectiunea Documentatie si clarificari. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta de pret. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi ofertari in plic inchis. Term de plata propus este de 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP op ec tb sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str Ciurchi nr 146-150, Departamentul Juridic, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer