Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si reabilitare accese pietonale carosabile precum si iluminat arhitectural in mun.Botosani


Anunt de participare numarul 113165/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala:  str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0231-520200, In atentia:  d-nei Anitei Daniela, Email:  [email protected], Fax:  0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala:  Calea Nationala 101, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710235, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si reabilitare accese pietonale carosabile precum si iluminat arhitectural in mun.Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare parcare subterana in zona Piata Centrala, modernizare si reabilitare5 accese pietonale si carosabile si reabilitare si extindere iluminat arhitectural pe pietonalul Unirii, Transilvaniei, Bancar, cladirea Primariei, colegiul AT Laurian, Piata Revolutiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
34993000-4-Iluminat stradal (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
45233260-9-Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea si reabilitare a 20649, 8 mp pietonale, 7.924, 7 mp carosabil, 4336 mp spatiu verde si 25.364 mp suprafata iluminata aritecturala.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 380, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 150.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local si FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib., Decl.privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006, ecl.privind calitatea de participant la procedura, declaratia de integritate, decl.privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006, certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certif.de participare la licitatie cu oferta independenta, certif. de inregistrare emis de ORC, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile contabile- pe ultimii 3 ani, informatii privind disponibilitatea financiara, istoricul incidentelor de plati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- 44.000.000 lei- disponibil in cont sau acces la o linie de creditare- min.5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani, formular privind experienta similara, lista privind dotarile specifice, utilajele si echipamentele tehnice, lista privind personalul de specialitate, inform. privind standardele de asigurare a calitatii- SR EN ISO 9001 sau echivalent, inform.privind standardele de protectie a mediului ISO 14001- sau echivalent, certif.care atesta indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectie sociala OHSAS 18001 sau echivalent, certif. SA 8000/2008 sau echivalent, atestat ANRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel mult doua contracte de executie de lucrari pentru parcari subterane in valoare insumata de 12.000.000 lei-minim un contract de lucrari de iluminat exterior - reabilitare, extindere iluminat public- minim o statie de betoane si laborator grad. II- sef santier - inginer specialitate constructii rutiere drumuri si poduri, responsabil tehniccu executia atestat pentru categoria constructii rutiere , drumurisi poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia Lucrarii
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2011 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local Botosani din incinta Primariei Municipiului Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant are dreptul sa fie reprezentat de un imputernicit care poate avea insotitori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230 216.321, Fax:  0230-215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat ilegal emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231-520200, Fax:  0231-531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer