Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si reabilitare conducte agent termic secundar


Anunt de intentie (utilitati) numarul 3335/26.02.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Termoficare 2000 S.A.
Adresa postala: Strada Calea Bucuresti, bl U4, mezanin, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Dacinoi, Tel.0248222956, Email: [email protected], Fax: 0248222965, Adresa internet (URL): http: //www.sepitesti.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C.TERMOFICARE 2000 SA.PITESTI
Adresa postala: Str.Calea Bucuresti , Punct Termic nr.404 -spate BL.U2, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110134, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul reparatii, Tel.0248/212408, In atentia: Sef serviciu ing.Gh.Luca, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.sepitesti.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizare si reabilitare conducte agent termic secundar
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare si reabilitare conducte agent termic secundar incalzire, acm, si recirculatie prin inlocuirealor cu conducte preizolate , conducta preizolata asigurata
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.1)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.05.2007
Durata: 80 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 700, 000 si 4, 800, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume defalcate din taxa pe valoarea adaugata
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
conf.doc.de atribuire
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
conf.doc.de atribuire
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer