Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA CALINESTI,JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 19532/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALINESTI (CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES)
Adresa postala: CALINESTI, NR.26, JUDETUL MARAMURES, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 437075, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE ANDREICA, Tel.0262373346, Email: [email protected], Fax: 0262373084, Adresa internet (URL): calinesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA CALINESTI, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Calinesti, judetul Maramures: Valea Secaturii, Poiana Barlogurilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru avize acorduri faza PT si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului.Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1.-Servicii de proiectare: Lot.2.Executie lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 257, 709RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplimentare(diverse si neprevazute).Revizuirea preturilor.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 33.500 RON;garantia pentru buna executie 8%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la incheierea contractului se va prezenta acordul legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata de executie a contractului 30 septembrie 2008, termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completare si prezentare formular B;
2. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania cu perioada de valabiltate.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar;
3. Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romaniacu perioada de valabiltate. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar;
4. Imputernicire de semnatura(Formular nr. 21).
5.Declaratie privind calitate de participant la procedura (Formular 12 C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (auditate);
-Scrisoare de bonitate bancara;
-Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala );
-Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata ;
-Identificarea financiara.(Formular nr. 20).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului C2, Completarea si prezentarea formularului C3, Proces verbal de receptie, Recomandare avizata de ISC pentru fiecare lucrare inclusa in formularul C3, Proces verbal de receptie/Contract /Recomandare din partea beneficiarului pentru fiecare contract de prestari servicii inclus in formularul C2,
Completarea si prezentarea formularului E;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 3.50401362600018
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria institutiei sau OP in contul RO07TREZ43721360250XXXXX, TREZORERIA SIGHETU MARMATIEI, COD FISCAL 3694837
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL CALINESTI, JUDETUL MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici, observatori autorizati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SAPARD, MASURA 3.5 SILVICULTURA, SUBMASURA: DRUMURI FORESTIERE
VI.3) Alte informatii
VIZITA IN TEREN: 05.07.2007, ORA 10.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.STRAVOPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: Str, STEFAN CEL MARE, nr.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mul 10 zile de la data comunicarii rezultatelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FINANCIAR CONTABIL
Adresa postala: CALINESTI, STRADA PRINCIPALA, Nr.26, Localitatea: CALINESTI, Cod postal: 437075, Romania, Tel.0262373346, Email: [email protected], Fax: 0262373084, Adresa internet (URL): calinesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2007 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer