Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si reabilitare drumuri L = 10,260 km, in comuna Oarja, jud. Arges


Anunt de participare numarul 112699/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Oarja (Primaria)
Adresa postala:  comuna oarja, sat oarja, Localitatea:  Oarja, Cod postal:  117545, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Ton, Tel. 0248.660.341, Email:  [email protected], Fax:  0248.660.341, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si reabilitare drumuri L = 10, 260 km, in comuna Oarja, jud. Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Oarja
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea unor drumuri comunale in lungine totala de 10, 260 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o lucrare de executie drum
Valoarea estimata fara TVA: 6, 931, 027RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie -5% din total valoare contract.garantie de participare :35.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau orice alta forma legal constituita
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificatele constatatoare privind plata taxelor si impozitelorla buget de stat si buget local , in perioada de valabilitate. In original
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditie obligatorie se vor preciza :
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 12.000.000 lei;
Cerintele de mai sus se vor demonstra cu situatii avizate de directiile de finante de pe raza teritoriala unde isi are sediul ofertantul (original sau copie legalizata la notariat) sau echivalent, pentru ofertanti straini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifrea de afaceri pe ultimii 3 ani ? minim 12.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip lucrari in ult 5 ani
Complet form D cu subcontractantii si specializ acest, si cantit de lucrari si valoarea acestora, (se va atasa deviz oferta pt. cantit de lucrari ce vor fi execut de subcontract, insusite de catre acestia neresp acestei conditii atrage resping ofertei ca neconforma}.
-lista cu personal tehnic si de executie;
Pers minim cheie de exec
Dov dot minime cu utilaje se va face prin contr de prop, leasing sau inchiriere.
Mijloacele de transport sa fie- cu licenta de transport- inspectie tehnica la zi
Dov se va face prin copii ale doc ce atesta indeplinirea cerintelor (copie carte identit, talon si licente)
-complet. Form. 5, utilaje, instalatii completarea cu echipam si utilajele necesareofertantul va face dovada ca detine in propr sau va pune la dispoz toate dot nec derularii contr, se vor prez copii de pe C.I. aauto/contract lesing
-certif de calitate ISO 9001 sau alte dovezi si doc echiv acceptate care confasigurarea calitatii.
-certif de calitate ISO 18001 sau alte dovezi si doc echiv acceptate care confirmaasig stand de sanatate si securitatea ocupationala.
-certif ISO14001 alte dovezi si doc echiv acceptate care conf asigurareaprotectiei mediului.
Experienta similara - contr de nat si complex lucrarii lic cu recom si PV de terminare a lucr ? legaliz - ce au ca ob lucrari similare din categ drumuri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Responsabil Tehnic atestat1 CQ atestat1 responsabil cu protectia muncii atestat1 inginer de drumuri si poduri- statie asfalt minim 150t/h cu inspectie si autorizatie de mediu- statie de betoane minim 30mc/h- repartizator finisor asfaltic minim 3 buc- autogreder minim 2 buc- incarcatoarefrontale ? minim 4 bucati- cilindrii compactori minim 4 buc- autogrudonator ? minim 1 buc- statie de producere emulsie cationica ? minim 1 buc- escavator ? minim 3 buc- perie mecanica 1 buc- masina de marcat ? minim 1 buc- buldoescavatoare minim 3 buc- autobasculante 25 mc minim 6 buc- autobasculante 18 mc minim 6 buc- transportoare materiale minim 2- autobetoniere minim 2 buc- buldozer minim 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de mediu propus pentru executia lucrarilor
15%
Descriere: Oferta tehnica
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere: Oferta tehnica
4.
Propunerea tehnica
20%
Descriere: Oferta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 10:00
Locul: Primaria comunei Oarja
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP, membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii Bucuresti
Adresa postala:  strada Stavopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0216104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Strada Victoriei, nr. 22, judetul Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  117017, Romania, Tel. (0248) 219 947, Email:  [email protected], Fax:  (0248) 219 947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare de la primirea sau luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care un ofertant il considera nelegal conf art 256 ind 2 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Oarja - Secretar
Adresa postala:  comuna Oarja, judetul Arges, Localitatea:  Oarja, Cod postal:  117545, Romania, Tel. 0248/660341, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2010 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer