Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE SI REABILITARE LOCATIA ORSOVA A SCOLII DE PERFECTIONARE A CADRELOR POLITIEI DE FRONTIERA ORSOVA


Anunt de participare numarul 63742/15.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Perfectionare a Cadrelor Politie de Frontiera Orsova
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.33A, Localitatea: Orsova, Cod postal: 22500, Romania, Punct(e) de contact: Raicu Marius, Tel.0252310230, Email: [email protected], Fax: 0252310232
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Scoala de Perfectionare a Cadrelor Politiei de Frontiera Orsova
Adresa postala: Drobeta Turnu Severin, strada Serpentina -Rosiori nr. 3-5, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: RAICU MARIUS, Tel.0252310230, Email: [email protected], Fax: 0252310232
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Scoala de Perfectionare a Cadrelor Politiei de Frontiera Orsova
Adresa postala: Drobeta Turnu Severin, strada Serpentina -Rosiori nr. 3-5, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: RAICU MARIUS, Tel.0252310230, Email: [email protected], Fax: 0252310232
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Scoala de Perfectionare a Cadrelor Politiei de Frontiera Orsova
Adresa postala: Drobeta Turnu Severin, strada Serpentina -Rosiori nr. 3-5, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: RAICU MARIUS, Tel.0252310230, Email: [email protected], Fax: 0252310232
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI REABILITARE LOCATIA ORSOVA A SCOLII DE PERFECTIONARE A CADRELOR POLITIEI DE FRONTIERA ORSOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ORSOVA STRADA 1 DECEMBRIE 1918 NR 33 A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE SI REABILITARE ORSOVA 3 PAVILIOANE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214500-5 - Lucrari de constructii de centre de formare continua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE SI REABILITARE ORSOVA 3 PAVILIOANE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2008 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 70000 EURO;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-7 % DIN VALOARE CONTRACT;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea: cerinta obligatorie- se solicita formularul nr. 1;
-Declaratie privind neincadrarea : cerinta obligatorie- se solicita formularul nr. 2in prevederile art.181 dinOrdonanta.-Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local: cerinta obligatorie - se solicitacu valabilitate ladata sedintei de deschidere a plicurilorcu oferte.-Certificat de atestare fiscala cerinta obligatorie se solicita cu valabilitate
cazier fiscal cerinta obligatorie se solicita cu valabilitate;
-Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului--cerinta obligatoriese solicita cu valabilitate- se solicita autorizatie defunctionare, obiectul de activitate ( executare lucrari de constructii civile);
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare, - cerinta obligatorie- se solicita
copie legalizata dupa C.U.I.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- formularul nr.3.;
- Bilantul contabil la 30.06.2008, vizat si inregistrat deorganelecompetente pozitiv ;
- rezultatulexercitiilor financiarepe ultimii 3 ani pozitiv ;
- cifra globala de afaceri peultimii 3 ani. Aceasta trebuie sa fieegala sau mai mare de2.500.000 euro pe an ;
- Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) sa fie mai mare de 100% ;
- Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie egala sau mai mare de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara se solicita: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cel putin 2 contracte similare cu lucrarea licitata conform principiului proportionalitatii(recomandari vizate de I.S.C.), modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, procese verbale de receptie , inclusiv, daca este cazul, procese-verbale de stingere a anexei cu obiectiuni ;
-Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, se vorprezenta C.V.-urile acestora cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a
persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ;
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Declaratie referitoare la utilajele instalatiile, echipamentele tehnice de care
dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului;
- Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite
de catre subcontractanti si specializarea acestora;
-Certificate emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii ( pentru executarea de lucrari de constructii civile ) , sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in U.E. sau alte probe , dovezi prezentate de operatorul economic respectiv , in masura care probele /dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
- certificate emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectia mediului , sau certificate echivalente emise de organisme stabilite inU.E. sau alte probe , dovezi prezentate de operatorul economic respectiv , in masura care probele /dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
-Trei recomandari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret oferta
90%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1902955/10.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: -prin numerar la caseria unitatii;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 09:00
Locul: Drobeta Turnu Severin, str Serpentina Rosiori , nr. 3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii sau delegati ai ofertantilor, trebuie sa prezinte delegatie semnata si stampilata de responsabilii societatii ai caror delegati sunt.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleus nr 6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al SPCPF ORSOVA
Adresa postala: Dr.Tr.Severin, str Serpentina Rosiori nr. 3-5, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252310230, Email: [email protected], Fax: 0252310232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer