Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si reabilitare strazi in municipiul Slobozia


Anunt de participare numarul 84272/13.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Hamza, Tel.0243231401, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si reabilitare strazi in municipiul Slobozia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Slobozia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare si reabilitare strazi pe un numar de 75 de strazi din municipiul Slobozia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare si reabilitare strazi pe un numar de 75 de strazi din municipiul Slobozia
Valoarea estimata fara TVA: 55, 280, 532RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 270000 lei, garantie bancara de buna executie 10% din valoarea contractului, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, Certificate constatatoare emise de institutiile abilitate care sa confirmeachitarea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului la zi-completare formular 12B, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte: obiectul de activitate si sa nu aiba inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura insolventeisi nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor.
- Copie dupa certificatul de inmatriculare. Pentru persoane juridice /fizice straine -documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- Bilantul contabil la 30.12.2008 vizat si inregistrat la DGFP;
- Scrisoare de bonitate bancara de data recenta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formular 12F, Declaratie privind utilajele, echipamentele, laboratoarele si alte mijloace fixe formular 12H, Declaratie personal angajat formular 12I Certificat care sa ateste ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente, Certificat care sa ateste ca ofertantul respecta standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalente. completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz. completare formular 12G
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima experienta similara: -Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim treicontracte de lucrari similare: lucrari de modernizare si reabilitare strazi orasenesti a caror valoareinsumata sa fi egala sau mai mare cu 15, 000, 000 lei. Se vaanexa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, procesele verbale de receptiefinala(daca exista) si recomandari pentru contractele de lucrari similare, dotarea minima necesara: - laborator propriu autorizat sau contract cu laborator autorizat- statie de preparare mixturi asfaltice auorizata- instalatie de amorsare 1 buc- repartizor-finisor de mixtura asfaltica, prevazut cu palpator si sistem de nivelare automat 1 buc; conditii minime necesare ce trebuie indeplinite de catre personalul responsabil de indeplinirea contractului: responsabil tehnic cu executia lucrarii specialitatea drumuri, cu atestat, -Responsabil cu calitatea lucrarilor atestat, ,-2 ingineri specialitatea constructii drumuri cuexperienta in munca si pe post de minim 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 10:00
Locul: Sala de Consiliu, etajul I a Primariei municipiului Slobozia.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor imputerniciti sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila la sectiunea "Documente si clarificari" a prezentului anunt. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura, au obligatia de a transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 50091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei municipiului Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel.0243231401, Email: [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer