Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI, INCLUSIV CANALIZARE SI RACORDURI CANALIZARE, CARTIER BEREASCA (ZONA SUD+ZONA NORD), MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 113799/06.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala:  Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0244516699, int. 303, In atentia:  Corina Mihaela Ilinca, Email:  [email protected], Fax:  0244/510736, Adresa internet (URL):  www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti- Serviciul Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare
Adresa postala:  str. Emile Zolla, nr. 8 (Turn Halele Centrale), Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare, Tel. 0244/516699, int. 177, Fax:  0244/597884
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI, INCLUSIV CANALIZARE SI RACORDURI CANALIZARE, CARTIER BEREASCA (ZONA SUD+ZONA NORD), MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Ploiesti, Cartier Bereasca
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare strazi, inclusiv canalizare si racorduri de canalizare, cartier Bereasca (zona sud si zona nord)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233300-2 - Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform pct. II.2.1) din Fisa de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 52, 543, 753RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare conform art. 122, lit. j) din O.U.G. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.000.000 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Documente care atesta statutul de intreprindere mica si mijlocie (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
- Scrisoare de bonitate din partea unei banci, emisa cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul sa ateste ca nu figureaza cu incidente de plata in ultimile 24 de luni;
- Fisa de informatii generale;
- Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 100000000 lei (fara TVA);2) Cerinta minima privind cash-flow: Se solicita prezentarea unui angajament din partea unei banci, pentru serviciile si lucrarile supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 2 luni, oricand in perioada derularii contractului, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 10000000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Aceasta cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca suma mentionata mai sus va fi disponibila pe o perioada de maxim 2 luni, pentru asigurarea continuitatii lucrarilor. In acest caz, declaratia va fi insotita de extrasul de cont din care sa rezulte valoarea minima de 10000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
- Declaratie si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani;
- Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
- Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: a)Elaborarea in ultimii 3 ani a unui proiect avand ca obiect lucrari de infrastructura de drumuri.b)Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, cu o valoare de minim 50000000 lei fara TVA, valoare din care cel putin 1/3 trebuie sa fie reprezentata de lucrari de canalizare.Necesar minim de personal specializat: a)pentru proiectare: 2 manageri de proiect; 2 ingineri proiectanti absolventi ?Cai ferate, drumuri si poduri?; 1 inginer geodez; 1 verificator de proiecte atestat.b) pentru executie: 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?; 2 Responsabili Tehnici cu Executia lucrarilor in domeniul IX ?Constructii edilitare si de gospodarie comunala?; 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?; 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare?; 2 ingineri absolventi ?Cai ferate, drumuri si poduri?, cu o vechime de cel putin 5 ani si experienta profesionala relevanta in proiecte similare; 4 ingineri (subingineri) instalatii/constructii hidrotehnice; 1 Sef de santier specializarea constructii hidrotehnice sau instalatii pentru constructii cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 Sef de santier specializarea ?Cai ferate, drumuri si poduri?; 1 coordonator pentru sanatate si securitate in munca conform HG 300/2006.Dotare tehnica minima: 4 buc. cilindru compactor (2 buc. pentru asfalt, 2 buc. pentru terasamente); 2 buc. masina de frezat asfalt latime minim 1m; 10 buc. mai compactor; 1 buc. buldozer; 11 buc. autobasculante de minim 24to; 6 buc. masina de taiat beton si asfalt pe o grosime de minim 20cm; 5 buc. buldoexcavator; 1 buc. autogreder; 1 buc. echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa; 2 buc. autobetoniera; 1 buc. statie betoane; 1 buc. statie asfalt; 2 buc. repartizator mixturi; 3 buc. excavator cu cupa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2011 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios, Contracte
Adresa postala:  B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2011 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer