Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si Refunctionalizare TEATRUL DRAMATIC FANI TARDINI Galati-etapa a II-a


Anunt de participare numarul 66041/09.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL DRAMATIC FANI TARDINI
Adresa postala: Str.Domneasca nr.59, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: TIBERIU CAZAN, Tel.0236-412745;412330, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236-412745;412330, Adresa internet (URL): www.fanitardini.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare si Refunctionalizare TEATRUL DRAMATIC FANI TARDINI Galati-etapa a II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediul a.c.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructii cladiri destinate activitatilor artistice si culturale;lucrari de restaurare componente artistice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 100000lei, sau 50000lei pentru intreprinderi mici si mijlocii, pe baza dovezii de incadrare in categorie-cf.Legii 346/2004;garantie de buna executie: 7%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operator unic sau in asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
obiectivul este monument istoric, cuprins in lista, nr.cod 18B0026 CAT.VAL.B
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-f.12A
-declaratie privind neincadrarea in prev.art.181: completarea f.12B, 12C;confirmarea privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.(CERINTE ELIMINATORII)
-certificat O.R.C/autorizatie de functionare/altele echivalente
-o forma de inregistrare/atestare-pentru operatori straini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale-cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
-bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-dovada realizarii unei cifre de afaceri medii anuale de 3500000lei pe ultimii 3 ani, sau echivalent a 950000eur.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lurari in ultimii 5 ani-f.12F
-informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului, precum si dotarea tehnica f.12I, 12H.
-pentru subcontractanti-f.12G
-certifict de asigurare a calitatii(ISO, TUV)si Planul de asigurare a calitatii pentru executia lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-dovada incheierii si indeplinirii in ultimii5 ani a cel putin 2 contracte de -lucrari similare la monumente istorice in valoare de 3500000lei, insotite de p.v lla terminarea lucrarilor si recomandare vizata de I.S.C.-cel putin un contract de executie lucrari de restaurere componente artistice, in valoare de 500000lei-personal tehnic autorizat MTCT-autorizarea firmei in domeniul restaurarii monumentelor istorice de catre O.N.M.I.-M.C.C.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: -numerar la casieria a.c., sau o.p.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: sediul a.c.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800685, Romania, Tel.0236460469
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
operatorii pot formula contestatii in cel mult 10 zile dela luarea la cunostiinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Teatrul Dramatic FANI TARDINI-bir. juridic
Adresa postala: str. Domneasca nr.59, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236412745, Fax: 0236412330
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2008 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer