Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare si reparatie generala a doua fluxuri tehnologice din Exploatarea de Cariera Pesteana


Anunt de participare (utilitati) numarul 102448/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  Radu Constantinescu0374171120, [email protected], Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare si reparatie generala a doua fluxuri tehnologice din Exploatarea de Cariera Pesteana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: -Exploatarea de Cariera Pesteana
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea, inlocuirea si repararea subansamblurilor si echipamentelor componente ale utilajelor din componenta doua fluxuri tehnologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala: 2 fluxuri tehnologice.
Valoarea estimata fara TVA: 82, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1600000 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: credit bancar in suma de 35000000 lei si 47000000 lei din surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de90de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata-cu desemnarea unui lider-fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent.
Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator si Certificatde inregistrare, emise de Oficiul Registrului Comertului.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentatein limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-bilant financiar-contabil, scrisori de bonitate de la banci sau de la societati recunoscute de audit financiar-contabilprecum si orice alte documente legale edificatoare.
2-cifra medie anuala de afaceripe ultimii 3ani: 160000000 lei.3-lichiditate generala (sctive circulante/datorii curente x 100): peste 95%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale-formularul23din Fisa de date-subcontractanti-formularul22din Fisa de date(lista insotita de acordurile de subcontractare semnate)
-experienta simililara: in ultimii3ani cel putin un contract pentru servicii identice sau similare (din domeniul minier si energetic)in valoare de77500000lei-principalele servicii in ultimii3ani, confirmari sau declaratie proprie
-minim2recomandari din partea altor beneficiari/clienti, semnate de directorii si directorii tehnici de la beneficiarii unde au avut loc prestatiile.Daca in cursul ultimilor 3 ani s-au prestat servicii identice sau similare la subunitati din cadrul SNLO Tg.-Jiu, se vor prezenta obligatoriu aceste recomandari, semnate de directorii, inginerii sefi mecanici si energetici de la respectivele subunitati.Recomandarile sevor prezenta in original.Se accepta de asemenea, certificate(documente)constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti eliberate de catre autoritatile contractante in temeiulHG925/2006.
-resurse tehnice: ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, dispozitivele, dotarile si SDV-urile specifice si alte mijloace fixe pe care se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(Declaratie cu dotarile tehnice specifice?formularul12H).
-efectivele medii ale personalului angajat in ultimii3ani: Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii3ani?formularul12I
-certificare a sistemului calitatii: Conform prevederilor legale, se va prezenta o certificare ISO9001sau similara a sistemului de management al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate sau documente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii
-certificat de mediu: Se va prezenta un certificat(autorizatie)de mediu sau o declaratie pe proprie raspundere
-atestat ANRE sau similar: Operatorul economic trebuie sa fie atestatANREsau similar pentru proiectarea si executia de lucrari in instalatii de joasa si medie tensiune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 10:00
Locul: Sediul SNLO Tg.-Jiu, Directia Economica-Departamentul Achizitii Publice-Secretariat-Sala de licitati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATATIINATIONALE A LIGNITULUI SA Tg.-Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea:  Tg.-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer