Licitatie Publica - MODERNIZARE SISTEM ALIMENTARE CU APA LOVRIN
Anunt de participare numarul 57987/09.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LOVRIN (PRIMARIA)
Adresa postala: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU ACHIZITII PUBLICE, Tel.0256/381002, In atentia: JURAVLE ARTEMIZIA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256/381002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE SISTEMALIMENTARE CU APA LOVRIN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA LOVRIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE SISTEMALIMENTARE CU APA A COMUNEI LOVRIN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA ALIMENTARE CU APA-modernizare si extindere
Valoarea estimata fara TVA: 1, 830, 153RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE CONSTITUITA SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE IN VALOARE DE 10000RON.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG577/1997COMPLETAT CU HG1256/2005. PLATA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA SE VA DERULA SUB REZERVA SI IN FUNCTIE DE ACCESAREA SURSEI DE FINANTARE INDICATE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oricepersoanaromanasaustrainaaredreptuldeaparticipalaprocedurapentruatribuireacontractuluideachizitiepublica. Documente care dovedesc inregistrarea: Certificat emisdeOficiul Registrului Comertului depelanga Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritorialasau alt certificat; extras de inregistrare judecatoreasca.
Poatefiexclusdintr-oprocedurapentruatribuireacontractuluideachizitiepublica, respectivnuesteeligibiloriceofertant/candidatcare seaflainoricaredintreurmatoarelesituatii :
a) esteinstaredefalimentorilichidare, afacerileii suntadministrate deun judecator sindicsauactivitatile salecomercialesuntsuspendateoriesteintr-osituatiesimilaracucelementionateanterior, reglementataprinlege;
b) faceobiectuluneiprocedurilegalepentrudeclarareasainuna dinsituatiile de laparagrafulanterior;
c) nusi-aindeplinitobligatiileexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale si a contributiei pentruasigurarile socialedestat;
d) furnizeazainformatii false in documenteleprezentate;
e) a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-au indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, in masura in care autoritatea contractanta poate aduce ca dovada mijloace probante inacest sens
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 2007
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA EXECUTARII UNOR LUCRARI SIMILARE DE VALOARE MINIMA DE 500000EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PROIECT NR.42/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA IN CONTUL PRIMARIEI LOVRIN, IBAN RO16TREZ62721360250XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA SANNICOLAU-MARE JUDETUL TIMIS, COD FISCAL 4914116
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 14:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI LOVRIN - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR, ALTI REPREZENTANTI AUTORIZATI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator a comunicarii autoritatii contractante privin atribuirea contractului de achizitie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Lovrin
Adresa postala: Comuna lovrin , nr. 206, judetul Timis, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Tel.0256/381002, Email: [email protected], Fax: 0256/381002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 12:32