Licitatie Publica - Modernizare sistem alimentare cu apa comuna Facaeni, judetul Ialomita.
Anunt de participare numarul 35814/12.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FACAENI
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Facaeni, Cod postal: 927110, Romania, Punct(e) de contact: NUTI ROSU, Tel.0243313330, Email: [email protected], Fax: 0243313330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem alimentare cu apa comuna Facaeni, judetul Ialomita.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Facaeni
judetul Ialomita
cod postal 927110
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, statie de pompare si tratare a apei si de instalare de retele de conducte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45231112-3-Instalare de retea de conducte (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, statie de pompare si tratare a apei si de instalare de retele de conducte.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 111, 726RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 62235 RON.Garantie de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta Guvernului nr. 7/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica daca este cazul si subcontractantii. Operator economic individual sau grupuri de operatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
executia lucrarii se va face succesiv in functie de alocatiile bugetare repartizate de Guvernul Romaniei.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificat unic de inregistrare.Statutul si contractul de societate si actele aditionale la stattutul si actul de societate.Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice/autorizatie de functionare/alte echivalente.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (Formularul B2.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat la organele competente, inclusiv toate anexele acestuia si/sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 6.225.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrarile de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, vor fi insotite de recomandari semnate de Inspectoratul de Stat in Constructii (a se vedea Formularul 12F cu anexe).Executiile de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate beneficiara.Formularul 12H Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.Formularul 12I Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct la indeplinirea contractului, precum si Curriculum Vitae al acestora (Formularul C13C).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul F12 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari: incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 (unu) contract care au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii, cu valoarea mai mare sau egala de 3.000.000 lei fiecare. Standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001:2001) si de protectie a mediului (ISO 140001:2005 si OHSAS 18001:2004). Atestat si legitimatie RTE valabil noiembrie 2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 10:30
Locul: Birou achizitii din cadrul primariei Facaeni, Comuna Facaeni, judetul Ialomita, cod postal 927110.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art. 33, alin. (2) din H.G.R. nr. 925/2006.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare aContestatiilor.
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 272 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 13:46