Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem alimentare cu apa in comuna Alunu, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 30641/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALUNU
Adresa postala: LOCALITATEA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247008, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-PIRVU BOEANGIU, Tel.0250/868106, Email: [email protected], Fax: 0250/868006, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem alimentare cu apa in comuna Alunu, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Alunu, judetul Valcea, satele Bodesti, Igoiu, Alunu, Coltesti, Ilaciu, Rosia, Ocracu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea sistemului de alimentare cu apa, in comuna Alunu, lucrari de reparatii la Uzina de Apa existenta, constructie bazine de inmagazinare de 500 mc, inlocuire retele de distributie L= 34000 ml, modernizare statie de pompare existenta, dotare Uzina de Apa, statii de pompare cu hidrofor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt specificate in documentatia tehnica anexata.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50000 lei.Scrisoare de garantie bancara in original.Garantie de buna executie 5 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.Se solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comunaeste declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe locale a unitatii administrative unde societatea are sediul social.
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala, prin care se atesta ca nu are datorii la bugetul de stat.
4. Cazier judiciar.
5. Certificat de inregistrare.
6. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda Cod CAEN 4521, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani.
2. Bilant contabil la 30.06.2007
3. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 30.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani.
2. Indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a cel putin 4 contracte de lucrari de alimentare cu apa si canalizare cu valoare de minim 2.500.000 lei. Se vor prezenta contracte de executie in copie conform cu originalul, recomandari pentru fiecare lucrare si proces verbal la terminarea lucrarilor de executie.
3. CV-urile persoanelor de conducere si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.
4. Lista dotari tehnice.
5. Certificate privind standarde de asigurare a calitatii (ISO 9001/2001 sau echivalent), standarde de mediu (ISO 14001/2005 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
durata acordata garantiei de buna executie
10%
Descriere:
4.
calitatea executiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei Comunei Alunu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 14:00
Locul: Primaria comunei Alunu, judetul Valcea, sat Igoiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , invitatii si reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaAlunu
Adresa postala: localitatea Alunu, sat Igoiu, judetul Valcea, Localitatea: Alunu, Cod postal: 247008, Romania, Tel.0250868106, Email: [email protected], Fax: 0250868006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer