Licitatie Publica - Modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa a comunei Suditi cu satele componente Suditi si Gura-Vaii
Anunt de participare numarul 29448/23.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Suditi
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Suditi, Cod postal: 927235, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Adrian Nicoara, Tel.0243278502, In atentia: d-lui primar LUPU CORNELIA, Email: [email protected], Fax: 0243278502
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem centralizat de alimentare cu apa a comunei Suditi cu satele componente Suditi si Gura-Vaii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatile Suditi si Gura-Vaii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea retelei existente de distributie a apei in comuna cu conduncta din PVC, realizarearetelei de aductiune precum si a unui foraj nou , reechiparea statiei de pompare si a statie de tratare a apei, reabilitare rezervoare existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile cuprinse la II.1.5., se vor executa cu respectarea cerintelor din documentatia tehnica caiete de sarcini pe specialitatii, conform normelor si normativelor in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 Lei;Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - conform OUG nr. 34/2006, articolul 44, aliniatul 2 / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincardrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul local si la bugetul consolidat de stat, certificat constatator emis de ORC, fisa cu informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil la 31.12.2006 vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie in valoare de cel putin 7.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara lista lucrarilor realizate in ultimii cinci ani, copie dupa procesul verbal de terminare a lucrarilor cu viza Inspectiei de Stat in Constructii si recomandarea beneficiarului, lista personalului tehnic ce se va ocupa direct de lucrare, lista echipamentelor tehnice pentru lucrare, , certificat ISO 9001 sau echivalent pentru astfel de lucrari, manualul calitatii pentru aceasta lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista lucrarilor trebuie sa cuprinda cel putin o lucrare de aceiasi natura si complexitate in valoare de cel putin 750.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
211 / 02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va achizitiona in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici si se va achita la caseria Primariei Suditi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Suditi; judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de zece zile de la comunicarea rezultatului procedurii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIER JURIDIC AL CONSILIULUI LOCAL Suditi Vasile Ioana
Adresa postala: comuna Suditi; judetul Ialomita, Localitatea: Suditi, Cod postal: 927235, Romania, Tel.+4(0243)278502, Fax: +4(0243)278502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 15:58