Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem excitatie si protectii generator blocul energetic nr. 7 S.E. Isalnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 136132/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Mitricof, Tel. +40 351403347, In atentia: Directiei Comerciale - Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare sistem excitatie si protectii generator blocul energetic nr. 7 S.E. Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare/prestareS.E. Isalnita, localitatea Isalnita, str. Mihai Viteazul nr. 101, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Intocmiredocumentatietehnica : proiect tehnic, documentatie de executie;
- Procurare echipamente electrice, sisteme digitale, totalitatea materialelor si echipamentelornecesare, conformspecificatiilortehniceanexate in proiect;
- Demontarea vechilor sisteme: sistem de excitatiesiprotectiegenerator 7;
- Demontarea tuturor traseelor de caburi si a circuitelor electrice (forta, semnalizare, comanda, protectii) existente;
- Montare noilor sisteme si echipamente electrice aferente excitatiei digitale complet statice si protectiei generatorului precum si a tuturor accesoriilor , circuitelor, racorduri pe parte de 24kV, etc livrate cu acestea;
- Executie lucraride constructii-montaj conform documentatiei de executie;
- Montarea traseelor de caburi si a circuitelor electrice existente utilizand confectie metalica si cabluri electrice noi;
- Executia tuturor adaptarilorelectrice si mecanice ( consolidare plansee, suporti transformatoare, trasee racorduri electrice, etc.)pentru punerea in functie a tuturor sistemelor aferente generatorului;
- Efectuare probefunctionalesi performanta a echipamentelor montate si revizuite conform prevederilor PE si a normativelor aplicabile in domeniul energiei electrice;
- Intocmire documentatie as-built;
- intocmire documentatie tehnica de exploatare, carti tehnicesi documentatie mentenanta ( in limba romana ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31161100-3 - Sisteme de excitatie (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
71334000-8-Servicii de inginerie mecanica si electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea achizitie conform solicitarilor din caietul de sarcini si specificatiilor tehnice la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 203, 005.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei: 63045 lei.Per. de valab. a garant. pt particip.: cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constit a garant de particip care va fi accept: a)prin virament bancar sau printr-un instr. de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig., in cuantumul si pentru perioada prevaz. in doc de atrib.Nota: Garant tb sa fie irevocabila. Instr de garant.tb.sa prevada daca plata garant se va exec.: -conditionat, resp. dupa constat. culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.b) OP confde catre banca emitenta pana la data desch ofertelor.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj.In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garantde participare, adica 7980, 3 lei. 10% din valoarea contractului, fara TVAModul de constituire: conform prevederilor art. 90din H.G. nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare asfel: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari depusade furnizor la Serviciul Achizitii al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele parti contractante;Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz furnizorul are obligatia in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de a deschide la unitatea Trezoreriei Statuluiconform celor mentionate in H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90alin (3) din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC Complexul Energetic Craiova SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Prezentare Formular5, in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile ulterioare -Prezentare Formular6, in original.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Prezentare Formular7, in original.Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele vorprezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP -Prezentare Formular 10 in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederileprevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante , si anume:
Constantin BALASOIU - Director General;
Veronica NICA- Director Economic;
Vergil SOARE- Director Comercial;
Claudiu STOICA- Consilier juridic
Viorel GHERGHINA- Director SE Isalnita
Prezentare Formular 13 , in original Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul -Prezentare document emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul sau din municipiul Bucuresti, unde isi au sediul cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (prezentare document in original sau copie lizibila -In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse si legalizate.
Documente din care sa reiasa ca ofertantul( prestatorul lucrarilor de inginerie-proiectantul) este autorizat ANRE-tip autorizare E1 -Prezentare document emis de ANRE , in copie lizibila certificata conform cu originalul sau copie legalizata.
Documente din care sa reiasa ca ofertantul (prestatorul lucrarilor de C+M ) este autorizat ANRE-tip autorizare E2 -Prezentare document emis de ANRE , in copie lizibila certificata conform cu originalul sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse si servicii prestatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar (document constatator conform HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare privind prestarea de servicii similare )
Cerinta minima: Lista va cuprinde cel putin un contract de furnizare cu montaj din care sa reiasa ca ofertantul a mai efectuat cel putin o achizitie pentru modernizarea sistemului de excitatie pentru generator si modernizare protectii pentru generator conform caietului de sarcini
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia
Documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare. Durata rundei electronice 1 zi lucratoare. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de oferte sunt pretul/valoarea noua. Nu se utilizea pasul de licitatie . Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatiaelectronica si nu pot vedeacea mai buna oferta.Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 14:00
Locul: sala de licitatie etajul 3 , str Unirii nr.147, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor participanti la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1).Termenul limita de depunere a ofertelorprecum si termenul de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.2). In cazul in care unii operatori economici uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) dinHGR 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formular A), au obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primesc din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.3)In situatia in care doi operatori economici clasati pe locul I ( dupa faza de licitatie electronica) prezinta preturi egale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua propunere financiara in plic inchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante din Craiova, str Unirii, nr. 147, jud. Dolj , etaj VI, la data si ora indicate in solicitare.4. Ofertafinanciarapentrudocumentatiei de proiectare (proiect tehnic, caiet sarcini, DDE, AS-built) furnitura tara sipentru serviciide montaj a intregii furnituri(tara si import) - pret ferm si nemodificabil in leipana la finalizarea contractului;5.Oferta financiara pentru furnitura din import-? pret ferm si nemodificabil in EURO pana la finalizarea contractului, plata facandu-se in lei la cursul valutar leu/EURO comunicat de BNR valabil la data facturari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 351403300, Fax: +40 251418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer