Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem excitatie si protectii generator la blocul energetic nr. 7- S.E. Isalnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 114285/20.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  DIANA CUCU, Tel. 0351403343, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Email:  [email protected], Fax:  0251418466, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare sistem excitatie si protectii generator la blocul energetic nr. 7- S.E. Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Isalnita, localitatea Isalnita, str.Mihai Viteazu, nr. 101, jud. Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Intocmiredocumentatietehnica : proiect tehnic, documentatie de executie;
- Demontare excitatrice auxiliara;
- Procurare echipamente electrice, sisteme digitale, totalitatea materialelor si echipamentelornecesare, conformspecificatiilortehniceanexate in proiect;
- Demontarea vechilor sisteme: sistem de excitatiesiprotectiegenerator 7;
- Demontarea tuturor traseelor de caburi si a circuitelor electrice (forta, semnalizare, comanda, protectii) existente;
- Demontare/revizie/montare/ excitatoarea principala;
- Montare noilor sisteme si echipamente electrice precum si a tuturor accesoriilor, circuitelor, etc livrate cu acestea;
- Executie lucraride constructii-montaj conform documentatiei de executie;
- Montarea traseelor de caburi si a circuitelor electrice existente utilizand confectie metalica si cabluri electrice noi;
- Executie tuturor adaptarilorelectrice si mecanice pentru punerea in functie a tuturor sistemelor aferente generatorului;
- Efectuare probefunctionalesi performanta a echipamentelor montate si revizuite conform prevederilor PE si a normativelor aplicabile in domeniul energiei electrice;
- Intocmire documentatie as-built;
- Intocmire documentatie tehnica de exploatare, carti tehnicesi documentatie mentenanta ( in limba romana ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31161100-3 - Sisteme de excitatie (Rev.2)
50532300-6-Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
51100000-3-Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.2)
71334000-8-Servicii de inginerie mecanica si electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Intocmiredocumentatietehnica : proiect tehnic, documentatie de executie;
- Demontare excitatrice auxiliara;
- Procurare echipamente electrice, sisteme digitale, totalitatea materialelor si echipamentelornecesare, conformspecificatiilortehniceanexate in proiect;
- Demontarea vechilor sisteme: sistem de excitatiesiprotectiegenerator 7;
- Demontarea tuturor traseelor de caburi si a circuitelor electrice (forta, semnalizare, comanda, protectii) existente;
- Demontare/revizie/montare/ excitatoarea principala;
- Montare noilor sisteme si echipamente electrice precum si a tuturor accesoriilor, circuitelor, etc livrate cu acestea;
- Executie lucraride constructii-montaj conform documentatiei de executie;
- Montarea traseelor de caburi si a circuitelor electrice existente utilizand confectie metalica si cabluri electrice noi;
- Executie tuturor adaptarilorelectrice si mecanice pentru punerea in functie a tuturor sistemelor aferente generatorului;
- Efectuare probefunctionalesi performanta a echipamentelor montate si revizuite conform prevederilor PE si a normativelor aplicabile in domeniul energiei electrice;
- Intocmire documentatie as-built;
- Intocmire documentatie tehnica de exploatare, carti tehnicesi documentatie mentenanta ( in limba romana ).
Valoarea estimata fara TVA: 4, 190, 044.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 80.000 lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea -Formular 5;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 6;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 7;
-Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta ? Formular 10;
-Prezentare Certificat de inregistrare si Certificat Constatator emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Persoane juridice /fizice straine-PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale conform -Formular 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista pr. livrari de produsesi serv. similare livrate si prestate in ultimii 10 ani. (Formularul 9) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari si prestari de servicii similare cu cele solicitate in caietul de sarcini;
-Inf. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calif.pers.conducere precum si ale persoanelor resp.ptr.indeplinirea contractului. Documente in original, sau copii legalizate cu personalul autorizat ANRE pentru desfas. activitatii de executie , verificare si proiectare in instalatii electrice energetice ale centralelor electrice;
-Docum.din care sa reiasa ca personalul de executie are in dotare echipament de protectie pentru lucru sub tensiune ( verificat si in perioada de valabilitate).;
-Decl.referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si sa faca dovada ca detine echipamente de masura si control sau contract de colaborare cu un laborator specializat?Formular 11;
-Docum.in original, sau copie legalizata din care sa reiese ca firma este autorizata ANRE pentru desfasurarea activitatii de executie , verificare si proiectare in instalatii electrice energetice ale centralelor electrice.;
-Docum.original, sau copie legalizata prin care ofertantul este imputernicit de producatorii de echipamente pentru distribuirea acestora;
-Docum.emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul are certificarea sistemului calitatii standardul de calitate aplicabil este SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;
-Daca exista subcontractanti se completeaza formularul 12 ;
-Daca sunt asociati, se va prezenta acordul de asociere a operatorilor economici.
Sau in locul docum.solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru:
Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare-Formularul A si anexa 1 si 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 7;Fisa de informatii generale -Formular 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare.Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 14:00
Locul: Sala de licitatii a SC CEN Craiova SA, str. Unirii nr. 147, etaj 3 Craiova Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic SC CEN Craiova SA
Adresa postala:  Str. Unirii, nr. 147, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403362, Fax:  0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2011 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer