Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem incalzire si preparare apa calda menajera


Anunt de participare numarul 49224/09.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 0865 CAMPINA
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU NR. 45, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI DUTA, Tel.0244334650, Email: [email protected], Fax: 0244371050, Adresa internet (URL): www.jandarmeriacampina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem incalzire si preparare apa calda menajera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: U.M. 0865 Campina, str. Nicolae Balcescu, nr.43
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare sistem incalzire si apa calda menajera, incluzand si intocmirea proiectului, obtinerea avizelor specifice precum si executia de catre un agent economic autorizat de ANRGN, a instalatiilor cu gaze naturale pentru centrale termice aferente lucrarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare sistem incalzire si preparare apa calda menajera, cu respectarea stricta a D.A., si intocmirea proiectului, obtinerea avizelor specifice precum si executia de catre un agent economic autorizat de ANRGN, a instalatiilor cu gaze naturale pentru centrale termice aferente lucrarii.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 501, 138.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 25010 RON, se constituie prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata efectuandu-se prin ordin de plata intr-un cont curent al executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate
-Certificat de atestare fiscala pt.persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara)
-Certificat privind impozitele si taxele locale pt. persoanele juridice eliberat deDirectia de Impozite si Taxe a Primariei
-Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari / clienti
-Bilantul contabil incheiet la 31.12.2007
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 5.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind utilajele, echipamentele, mijloacele de transport, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pt. indeplinirea contractului de lucrari
-Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pt. indeplinirea contractului de lucrari
-Lista privind subcontractantii precum si acordurile de subcontractare incheiete cu acestia
-Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pt. cele maui importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
-Autorizatii ISCIR, ANRGN, ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Programul caltatii propus pt.executia lucrarii
15%
Descriere:
3.
Termenul de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: se va ridica in maxim 24 ore de la primirea solicitarii scrise, zilnic intre orele 09.00-16.00, contracost, suma fiind depusa la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 10:00
Locul: UM 0865 Campina, str. Nicolae Balcescu nr.43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Piata Victoriei nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100003, Romania, Tel.0244511110, Fax: 0244529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0865 Campina
Adresa postala: str.Nicolae Balcescu nr.43, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel.0244334650, 1, Email: [email protected], Fax: 0244371050, Adresa internet (URL): www.jandarmeriacampina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2008 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer