Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem rutier, drumuri de interes local, comuna Contesti, judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 20039/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Contesti (Primaria Contesti)
Adresa postala: Comuna Contesti, Judetul Teleorman, Localitatea: Contesti, Cod postal: 147085, Romania, Punct(e) de contact: Ion Dulgheru, Tel.0247334296, Email: [email protected], Fax: 0247334296
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Sanatate- Constructii si amenajari teritoriale- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem rutier, drumuri de interes local, comuna Contesti, judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Contesti, judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terenul ocupat de obiectivul de investitie este situat in intravilanul comunei Contesti, judetul Teleorman. Lucrari de modernizare sistem rutier, drumuri de interes local, comuna Contesti, judetul Teleorman, inclusiv elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de drumuri care includ partea carosabila, trotuare si podete, semnalizare si marcaje rutiere, inclusiv elaborarea proiectului tehnic si detaliilor de executie aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 622, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare la licitatie in valoare de 26.200 RON.Garantia de buna executie sa fie de 10% din valoarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OUG.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina certificat de inregistrare si certificat constatator emis de ORC, nu mai vechi de 30 zile calendaristice(forma completa), autorizatie de functionare /altele echivalente; statul si contractul de societate, actele aditionale; declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in "Lista neagra a A.P.D.R.P. publicata pe www.sapard.ro si pe www.apdrp.ro; valoarea lot 1 - Proiectare trebuie sa fie maxim 4% din valoarea lot 2 - Lucrari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 5.400.000, 0 lei.
Profitul net pozitiv in bilanturile prezentate.
Lichiditate generala mai mare de 100 %.
Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%
Contract de credit in valoare de 30% din valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ. lucr. exec. in ult. 3 ani insot. de certif. de buna exec., din care min. 3 lucr. simil.vizate de I.S.C. inf. ref. la pers. decl. priv. util. ISO 9001 si ISO 14001
Pers. impl. in realiz. contr: max.6 exp. cheie, de la serv. de pr. si pers. cu resp. pentr.exec. lucr.Ofert. este oblig. sa vizit. si sa insp. loc. viitor. sant., la data de 26.06.2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-C2.111533600229/10.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Primariei Contesti a contravalorii in numerar, fila CEC/OP.in contul RO75TREZ6105077XXX000600
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 11:00
Locul: Primaria comunei Contesti, judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator C.R.P.D.R.P. 3 SUD MUNTENIA, orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren va fi organizata la data de 26.06.2007, ora 11.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Contesti, judetul Teleorman
Adresa postala: Comuna Contesti, Localitatea: Contesti, Cod postal: 147085, Romania, Tel.0247334296, Email: [email protected], Fax: 0247334296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 18:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer