Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem rutier pe DJ100, Tronson V, Ganeasa - Branesti, km 20+485 km 25+985


Anunt de participare numarul 81764/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA VOINEA, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem rutier pe DJ100, Tronson V, Ganeasa - Branesti, km 20+485 km 25+985
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul judetean DJ 100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de modernizarea sistemului rutier pe drumul judetean DJ 100, Ganeasa - Branesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5, 5 km. de drum judetean
Valoarea estimata fara TVA: 11, 404, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 220.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea lucrarii fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale POR AXA 2- Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale si Buget Jud. art.71. Plata se va face esalonat in 3 transe, conf. cu graficul de rambursare al contr. de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, decl. art. 181, cazier fiscal, decl. privind calitatea de participant la procedura, certif. de atestare fiscala, certif. privind taxe si impozite(buget de stat si local), certif. constatator ORC, certif. de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani
Bilant contabil
Lichiditate GeneralaSolvabilitate Patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mai mare sau egal 34.000.000 lei2006, 2007, 2008mai mare sau egala 150%mai mare sau egala cu 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif. de atestare Fond de Mediu, Obligatii contractuale in desfasurare, Lista princ. lucrari executate in ultimii 5 ani, fisa de informatii generale, lista de inf. privind experienta similara(un contract de modernizare sau reabilitare sistem rutier de drum judetean/national in valoare de minim 6.800.000 lei), dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii(minim laborator grad II), proces verbal receptie la term. lucrarilor, recomandare pt. modernizare/reabilitare sistem rutier, proces verbal de receptie finala(unde este cazul/perioada de garantie expirata), decl. privind dotarile specifice insotita de lista anexa cu utilajele(carte de indentitate, licente de transport, autorizatie de mediu, raport de inspectie ICECON), contract/precontract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor , decl. privind nr.mediu de angajati in ultimii 3 ani(cv-uri, atestate/diplome, decl. de disponibilitate, carti de munca sau contracte de munca), ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000, sau Certificate echivalente, istoricul litigiilor, declaratie privind furnizorii materialelor principale, documente doveditoare asupra clasei motoarelor auto
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINiM: 1 statie de asfalt cu capacitate de min. 150 t/h, la o distanta max. 100km.(fisa tehnica);1 fabrica de betoane capacitate min. 50mc/h, distanta rutiera max.100km(fisa tehnica);2 buc finisor pt asternerea asfaltului latime 5 m(fisa tehnica);2 buc cilindru compactor(fisa tehnica);4 buc. echipament pt sapaturi (excavator pe senile, autogreder, buldozer, incarcator-minim 1 buc. din fiecare) (fisa tehnica);1 buc. autogudronator (fisa tehnica);15 buc autobasculante minim 16t(fisa tehnica);1 buc perie mecanica (fisa tehnica);1 buc masina de marcat (fisa tehnica);3 ingineri (subingineri) CFDP vechime min.5 ani; 1 Sef santier CFDP, vechime min. 10 ani;1 RTE atestat MLPAT vechime min. 5ani drumuri judetene ti poduri(legitimatie), 1 CQ atestat in domeniu drumuri judetene si poduri; 1 manager al sist. de management de mediu;1 manager al sist. de management de calitate;1 manager de proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Termen de executie al lucrarii
15%
Descriere:
3.
Termen de garantie de buna executie pentru lucrare
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii intocmit pt. executia lucrarilor cu subcriteriile
15%
Descriere: subcriterii conform fisa de date
5.
Nivelul de protectie a mediului
5%
Descriere: mas.protect a aerului la emisiile auto de noxe
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov, Directia Lucrari Publice, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentanti imputerniciti, alte persoane autorizate in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale - Program Operational Regional AXA 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 70-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3195183, Fax: 021/3191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult cinci zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov -Serviciul Juridic, Contencios Avizare-Legalitate Acte
Adresa postala: str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.021/2125692, Fax: 021/2127534
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer