Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare sistem rutier pe DJ101, DN1 Buftea, km 0+000 -km 12+000


Anunt de participare numarul 79370/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA VOINEA, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare sistem rutier pe DJ101, DN1 Buftea, km 0+000 -km 12+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul judetean DJ 101
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a sistemului rutier pe drumul judetean DJ 101 , DN 1 - Buftea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 km de drum judetean
Valoarea estimata fara TVA: 17, 486, 374RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 345.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoare contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale - POR AXA 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale si Buget Jud. art. 71. Plata se va face esalonat in 3 transe, conf. cu graf. de rambursare al contr. de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitate, decl. art. 181, decl. privind calitatea de participant, certif. de atestare fiscala, certif privind taxe si impozite(buget de stat si local)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri mai mare sau egala cu 52 000 000 lei, Bilant contabil 31.12.2008, Lichiditate generala mai mare sau egala cu 150%, Solvabilitate patrimoniala mai mare sau egala cu 30%,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
mai mare sau egala cu 52 000 000 lei, 31.12.2008, mai mare sau egala cu 150%, mai mare sau egala cu 30%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif. de atestare Fond Mediu, certif. constatator ORC, Obligatii contractuale in desfasurare, fisa de inf. generale, Lista princ.lucrari executate in ultimii 5 ani, fisa de informatii privind experienta similara(un contract de modernizare sau reabilitare sistem rutier drum judetean, in val. de minim 11.000.000 lei realizat in ultimii 5 ani), dosar de prezentare a sist. propriu de conducere si de asigurare a calitatii(minim laborator grad 2), declaratie privind dotarile specifice(carte de identitate, licente de transport, autorizatii, raport de inspectie), decl. privind nr. mediu de angajati in ultimii 3 ani(cv-uri, atestate sau diplome), ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, SA8000 sau certificate echivalente, recomandari indepl.oblig.contr.(cel putin o recomandare pentru modernizare/ reabilitare sistem rutier), proces verbal receptie la term.lucr.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM: 1 Statie de asfalt cu o capacitate de min. 150 to/h, la o distanta rutiera de max.100km., 1 fabrica de betoane cu o capacitate de min. 50mc/h, la o distanta rutiera de max.100km., 2 buc. finisor pentru asternerea asfaltului latime 5m , 2 buc. Cilindru compactor, 4 buc. Echipament pentru sapaturi(excavator cu senile, autogreder, buldozer si incarcator, minim 1 buc. din fiecare), 1 buc. Autogudronator pt. emulsie, 15 buc. Autobasculante de 16to, 1 buc perie mecanica, 1 masina de marca, t Pentru toate echipam.Fisa tehnicaPrezentarea unui contract/precontract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor rezultate in urma lucrarilor (in termen de valabilitatela data licitatiei), 2 ingineri (subingineri) absolventi CFDP, 2 RTE atestat MLPAT, 2 CQ atestat in domeniul lucrarii diploma valabila, 1 manager de proiect, 1 manager al sistemelor de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Termen de executie al lucrarii
10%
Descriere:
3.
Termen de garantie de buna executie pentru lucrare
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii intocmit pentru executia lucrarilor cu subcriteriile
15%
Descriere: subcriterii conform fisa de date
5.
Nivelul de protectie a mediului cu subcriteriile
15%
Descriere: subcriterii conform fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov Directia Lucrari Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare Reprezentanti imputerniciti, alte persoane autorizate in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale - Program Operational Regional AXA 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos oltenitei nr. 70-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la luarea la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov - Serviciul Juridic Contencios Avizare legalitate acte
Adresa postala: str. Gheorghe Manu nr.18 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.0212125692, Fax: 0212127534
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer