Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE SONDE 185,190,193,198,324 URZICENI, 129,143,154,157,158,159 BILCIURESTI, 2005 SI 2007 BALACEANCA


Anunt de participare (utilitati) numarul 135956/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR. GHE.GR.CANTACUZINONR.184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Moise, Tel. +40 244503073, Email: [email protected], Fax: +40 244545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MODERNIZARE SONDE 185, 190, 193, 198, 324 URZICENI, 129, 143, 154, 157, 158, 159 BILCIURESTI, 2005 SI 2007 BALACEANCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In campurile de sonde BILCIURESTI, URZICENI SI BALACEANCA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari"MODERNIZARE SONDE 185, 190, 193, 198, 324 URZICENI, 129, 143, 154, 157, 158, 159 BILCIURESTI, 2005 SI 2007 BALACEANCA", - lucrari de recuperare filtru-packer
- lucrari pregatitoare si reperforare sonda
- lucrari de largire gaura netubata (2 sonde)
- lucrari de consolidare strat
- lucrari de punere in productieconform caiet de sarcini atasat SEAP
valoarea estimata fara TVA intre: 36000000 lei si 54000000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 000, 000 si 54, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.min.repr.val.est.a prez.proced.iar val.max.repr.val.est.ce contine&val.posib.suplim.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 540.000 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO 74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI , Beneficiar: SISGN PLOIESTI;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 15.? Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In masura in care Consiliul respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, respectiv suma de 11879.99 lei, conform art.278¹ din O.U.G.34/2006;Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Cuant gar de bna ex a contr de exec lucrreprez 5% din val contr, fara T.V.A.Modul de const a gar de bna ex : ret succ din sumele dat pt facturi partiale.Contract are oblig de a deschide laTrez Stat un ct de disp distinct la disp AC. Suma initiala care se dep de catre contract in ctul creat nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcursul indepl contract, AC urmeaza sa alim acest ct de disponibil prin ret succ din sum dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stab drept gar de bna ex. Din ct de displ deschis la Trez St pe numele contract pot fi dispuse plati, cf.Art 90 din HG925/2006 cu mod. si compl ulterioare Ctul astf deschis este purtator de dob in fav contract.AC are drept de a emite pretentii asupr gar de bna ex, cf. Art 91 din HG925/2006 cu mod. si compl ulterioare.Modalit de restit a gar de bna ex: AC are oblig de a elib/restit gar de bna ex in conf cu prev art. 92 al (4) din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Vasile Carstea - director SNGN Romgaz SA SI.S.G.N. Ploiesti dl. Scarlatescu Virgil - presedinte comisie evaluare dna. Moise Madalina ? Sef serviciu Contracte ? membru; dl. Popescu Ovidiu? Sef Serviciu Dezvoltare - membruSe va completa Formularul 3 ;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.
4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Din Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independentaFiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul de atestare fiscala in original sau copie legalizata
2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoareacifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010 ). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009. Nivelul minim impus este de 70.000.000 lei. Pentru calculul in euro se va volosi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE .Se va completa Formularul 5 - Fisa de informatii generale ;
Se vor prezenta copii ale bilanturilor inregistrate ale anilor 2008, 2009, 2010 (2011 ? daca e cazul).
pentru 2008 ? 1euro = 3.6827 lei;
pentru 2009 ? 1euro = 4.2373 lei;
pentru 2010 ? 1euro = 4.2099 lei;pentru 2011 ? 1euro = 4.2379 lei.
Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a princip lucr similare executatein ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certif de buna ex pt cele mai imp lucrari.Fisa de experienta similara. Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara in ultimii 5 ani, prezent unui contr de exec lucr sim(parti relevante ale contr) care are o val >=35.000.000 lei. Pt echiv lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro com de BNR/BCE.Doc care sa ateste indepl oblig contract de catre contractant, din partea unui/unor benef privind exec de lucr sim.Se va compl Form 7.Se va compl Form 6. Se vor prez copii dupa inform relev din contr respectiv in indepl contr resp -pt 2006 ? 1euro = 3.5245 lei;pt 2007 ? 1euro = 3.3373 lei;pt 2008-1euro=3.6827lei;pt2009?1euro=4.2373lei;pt 2010?1euro=4.2099lei;pt2011-1euro=4.2379lei.Orice doc semnat de un benef (ex. Doc constat cf. Art 97¹HG 925/2006)
2. Declaratie care contine informatii privind faptul ca operatorul detine INSTALATIE T50 / echivalent , actionata termic, dotata cu urmatoarele echipamente: pompa pentru fluidul de foraj tip 2PN 700 / echivalent-IPCN echipat cu sita vibratoare liniara cu miscare eliptic
- grup electrogen de putere 170 KVASe vor completa: Formularul 8 si Formularul 16
Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se va permite si prezentarea unui angajament din partea unui tert sustinator.
3. Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 9 +Anexa
Se va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.
a) Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor.
b) Documente emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 12:00
Locul: Sediu SISGN ROMGAZ SA PLOIESTI -STR GHR GR CANTACUZINO 184
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma licitatiei deschise vor fi mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut) autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis pentru departajarea ofertelor.Oferta financiara va fi transmisa in RON.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC din cadrul S.I.S.G.N. PLOIESTI
Adresa postala: STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel. +40 244503101, Fax: +40 244545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer