Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE STARZILE STEFAN CEL MARE SI GRADINITEI, COMUNA GIUBEGA


Anunt de intentie numarul 25412/17.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Adresa postala: COMUNA GIUBEGA;Str. Calea Craiovei NR. 57;JUDETUL DOLJ, Localitatea: Giubega, Cod postal: 207290, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE GUNA, Tel. +40 251460222, Email: [email protected], Fax: +40 251460222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
MODERNIZARE STARZILE STEFAN CEL MARE SI GRADINITEI, COMUNA GIUBEGA
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: GIUBEGA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Reabilitarea drumurilor comunale pe o lungime de 704 metri prin asfaltare
Valoarea estimata fara TVA: 661, 772RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.05.2012
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 15.06.2012
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 17.09.2012
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Se vor asterne 2 straturi de asfalt peste stratul de piatra sparta
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pentru anul 2012 se vor efectua plati in suma de 411.000 lei, iar diferenta va fi achitata in anul bugetar 2013
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala:
Legislatia in domeniul protectiei mediului:
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer