Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare statie 20 kV Targu Jiu Nord


Anunt de participare (utilitati) numarul 66429/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel.0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare statie 20 kV Targu Jiu Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Targu Jiu Nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizare statie 20 kV Targu Jiu Nord prin inlocuirea celulelorde 20 kV a transformatoarelor de servicii interne 20/0, 4 kV, instalatie de AAR 20 kV, a instalatiei de tratare neutru 20 kV si a cablurilor, traseelor de cabluri si instalatiei de legare la pamant asociate cu componente noi performante din seriile actuale de fabricatie si includerea acestora in sistemul de comanda protectii SCADA, conform Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizare statie 20 kV Targu Jiu Nord prin inlocuirea celulelorde 20 kV a transformatoarelor de servicii interne 20/0, 4 kV, instalatie de AAR 20 kV, a instalatiei de tratare neutru 20 kV si a cablurilor, traseelor de cabluri si instalatiei de legare la pamant asociate cu componente noi performante din seriile actuale de fabricatie si includerea acestora in sistemul de comanda protectii SCADA, conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 479, 198RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 45000 lei, garantia de buna executie 7% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare-surse proprii CN Transelectricamodalitati de plata-OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa faca dovada ca nu se afla intr-una sau mai multe din situatiileprevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 Pentu a face dovada platii impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat se va prezenta certificat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, emis de Administratia financiara.
-document de atestare a formei de inregistrare -certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Ciframedie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau cel putinegala cu 13.500.000 leib. Lichiditate generala mai mare sau cel putin egala cu 100%c. Solvabilitate patrimoniala mai mare sau cel putin egala cu 40%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat o lucrare cu valoare mai mare sau cel putin egala cu 1.500.000 lei, insotita de certificari de buna executie.
-informatii referitoare la personal.In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, autorizat potrivit reglementarilor in vigoare (electricieni, macaragii, sudori, legatori de sarcina etc.) si dotat corespunzator factorilor de risc cumulati, pe care ii prezinta fiecare gen de lucrari, dupa caz pentru LSTsi a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate grupa III NSSM si coordonator sau serviciu de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata desfasurarii lucrarilor Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.
-informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa o declaratie pe proprie raspundere
-informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru executia lucrarii
-informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
-certificatul sistemului de managementul calitatii -copie;
-copie de pe Atestatul emis de ANRE pentru executia de lucrari in statiile electrice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului repetitiv-pretul ofertei. Nuse vor dezvalui informati privind identitatea ofertantilor sau noile preturi.Etapa finala de LE se desfasoara intr-o runda avind durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria ST Craiova, str. Brestei, nr.5, OP in contul RO 21RNCB0131041652710001 BCR Sucursala Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2008 10:00
Locul: ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica ST Craiova Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251.307.119, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer