Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE STATIE DE EPURARE


Anunt de participare numarul 50709/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PECICA
Adresa postala: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Punct(e) de contact: PAMELA SIMONA BANYA, Tel.0257-468323, Email: [email protected], Fax: 0257-468633
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL PECICA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZAREA STATIEI DE EPURARE EXISTENTE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252000-8 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amplasarea unei statii de epurare compacte pe terenul din incinta statiei de epurare existente cu suprafata de 22.000 mp, urmand ca statia de epurare compacta sa cuprinda 8.450 mpde teren. Pentru functionareaoptima a sistemului de canalizare se necesita reabilitarea statiei de pompare existente pe reteaua localitatii; reabilitareacanalizarii existenta, de la iesirea din localitate pana la statia de epurare; prevederea unei statii de epurare modulare noi care sa cuprinda gratar, bazin de omogenizare, bazin namol, statie de pompare, modul de epurare, statie de pompare ape curate. De asemenea, este necesara si executarea unei conducte de refulare a apelor epurate in raul Mures, de la iesirea din statia de epurare pana la gura de varsare in Mures.
Valoarea estimata fara TVA: 781, 945EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare =30.000LEIGarantie de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE, BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL -PROGRAMUL PHARE CBC 2005 RO-HU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii a mai multi agenti economici se solicita acordul de asociere al agentilor economici. In acest caz se vor completa formularele individual sau in comun conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original si valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic;
- Prezentare copie dupa Certificatul de inmatriculare a operatorului economic;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-Bilant contabil pe anul 2005, 2006, 2007 vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoare minima de 750.000 euro, echivalentul a 2 706 225lei--Valoarea minima a solvabilitatii trebuie sa fie de 30 %.- Valoarea minima a lichiditatii generale trebuie sa fie de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;
-Cel putin 2 (doua) contracte similare incheiate in ultimii 5 (cinci) ani.- -Lista de experienta similara-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
-Informatii privind subcontractantii
-Standarde de asigurarea calitatii-Standarde de protectia mediului-Informatii privind protectia muncii
-Informatii privind managementul lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Minim 2 contracte pentru lucrari publice cu specific de lucrari de constructii statie de epurare-Valoare insumata totala minima de 3.000.000, 00 LEI.-acte doveditoare de detinere al unui laborator de incercari autorizat; se accepta inchiriere si colaborare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7187
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 10:00
Locul: PRIMARIA PECICA, STR.2, NR.150, ORAS PECICA, JUD.ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea operatorului economic, pentru persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PHARE CBC 2005 RO-HUProiect nr. : RO-2005/017-536.01.01.01.08
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257-250144, Email: [email protected], Fax: 0257-251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 272 alin. 2 O.U.G. 34/2006 contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. 2 nr.150, Localitatea: Pecica, Cod postal: 317235, Romania, Tel.0257-468323, Email: [email protected], Fax: 0257-468633, Adresa internet (URL): www.pecica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer