Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE STR. PRINCIPATELE UNITE DIN ORADEA


Anunt de participare numarul 100468/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu DAN, Tel. 0259.437000, 0259.436276, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259/437544, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Aurelia Tent, Tel. 0259/437000 int.231, Email:  [email protected], Fax:  0259/440746
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0259/437544
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0259/437544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE STR. PRINCIPATELE UNITE DIN ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: -municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor in vederea modernizarii strazii Principatele Unite din Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de proiectare faza D.T.A.C. (PAC) si D.E. pentru completarea proiectului existent, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului de catre verificator atestat si executia lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 345, 398RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare: 13.500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate ;
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 ;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catreBugetul general consolidat si bugetul local;
- Certificat constatator emis de O. R. C., din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in corespondenta cu activitatile solicitate in prezentul contract, atat pentru proiectare cat si pentru executie lucrari, in original sau copie legalizata ;
-Certificat de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani fiscali (2007, 2008 si 2009) este: -bilantului contabil, vizat si ?egistrat de organele competente pe anii 2007, 2008, 2009.
-Profitul operational trebuie sa fie pozitiv (firma sa nu fi fost in pierdere) in fiecare din cei 3 ani fiscali (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-mai mare sau cel putin egala cu 2.690.000 lei, care se compune din: a)cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din prestarea serviciilor de proiectare de drumuri, poduri, strazi sau autostrazi sa fie mai mare sau cel putin egala cu 79.518 leib)cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din executia lucrarilor de drumuri , poduri, strazi sau autostrazi sa fie mai mare sau egala cu 2.610.482 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii similare de proiectare pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) unde valoarea insumata a maxim 2 contracte similare sa fie: - Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ( 2005-2009)unde valoarea insumata a maxim 2 contracte sa fie: -completare formular privind experienta similara pentru fiecare contract declarat in vederea indeplinirii conditiilor impuse atat pentru proiectare cat si pentru executie insotit de copiile xerox a contractului/contractelor finalizate si declarate, de procesul/procesele verbale de receptie sirecomandare/recomandaridin partea beneficiarilor;
-asigurarea cu personal de specialitate pentru proiectare minim:
-asigurarea cu personal de specialitate pentru proiectare cel putin:
-muncitori calificati si necalificati;
-certificatul de atestare tehnica in copie legalizata eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si poduri din Romania, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Declaratieprivind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport;
-dovada detinerii statie de preparare mixturi asfaltice acreditata ;
-prezentare certificat de acreditare si autorizatia de mediu;
-dovada ca detine laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;
-dovada detinerii spatiul necesar desfasurarii activitatii pentru executia lucrarii, situat pe raza Municipiului Oradea(contract de inchiriere, vanzare-cumparare sau alta forma de detinere), fie sa prezinte un angajament incheiat in forma autentica ;
-prezentare un contract incheiat cu un medic de medicina muncii;
-Lista cusubcontractantii, specializarea acestora;
-certificat ISO 9001:2008 sau echivalent;
-certificat ISO 14001:2004 sau echivalent;
-certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-mai mare sau cel putin egala cu 39.700lei fara TVA-mai mare sau cel putin egala cu 1.305.600 lei fara TVA;
-un inginer drumuri si poduri cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un arhitect;
-un inginer instalatii retele edilitarecu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un inginer retele electrice exterioare cu o vechime in specialitate de minim 3 ani ;
-un sef santier inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri: cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-un responsabil tehnic cu executia atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri;
-un responsabil tehnic cu controlul de calitate in domeniul drumuri si poduri;
-un inginer topograf;
-2 (doi)maistri/tehnicieni de drumuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 12:00
Locul: sediul municipiului oradea, str. P-ta Unirii, nr., et.1 - Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV- CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala:  Parcul Traian , nr. 10, ,Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259.426.883; 0359.800.693, Email:  [email protected], Fax:  0259/415.903
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL ORADEA - Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email:  [email protected], Fax:  0259/437544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer