Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strada Alpinismului


Anunt de participare numarul 31607/09.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723/555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208811, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strada Alpinismului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sibiu, str. Alpinismului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare a carosabilului, trotuare si reabilitare retele de apa-canal, incluzand si proiectare (PT+DE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 924.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 11.500 leiGarantia de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, certificat de inregistrare fiscala eliberat de Registrul Comertului, certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lichiditate generala = active circulante/datorii curente x 100 >100Solvabilitate patrimoniala(capital propriu ) / total pasiv X 100sa fie > 30 %bilantul la 30.06.2007balanta de verificare la 31.08.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 3 ani.Informatii privind experienta similarain ultimii 3 ani.Se vor prezenta cel putin doua contracte cu o valoare egala sau mai mare cu 300.000 mii euro, fiecare care a avut ca obiect executia unor lucrari de drumuri si reabilitare a retelelor.Ofertantul va prezenta, in copie xerox, contractele si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, aferente fiecarui contract, reprezentand experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate trusa pentru asternere mixturi asfaltice sau contracte de inchiriere.Statie mixturi asfaltice proprietatea ofertantului sau contract de inchiriereLaborator incercari gradul II, proprietatea ofertantului sau contract de prestari serviciiMijloace de transport materialeRecomandari.Recomandarile trebuie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, autorizat conform legii, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) .Declaratia va fi insotita de C.V.Resurse umane - personal cheieNumarul minim este precizat in documentatia de atribuireOfertantul va preciza numarul de verificatori de proiecte cu care colaboreaza in mod curent, si va prezenta extrase de pe contractele de angajare sau colaborare, cu acestia, inregistrate oficial.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti (model propriu).Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatiiSocietatile sa fie certificate ISO 9001/2001Sa detina certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate achizitiona de la sediul autoritatii contractante, cam.224, et.2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 12:00
Locul: Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr.2, cam.203, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810236
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Primaria municipiului Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208833, Email: [email protected], Fax: 0269/208811
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2007 18:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer