Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizare strada General Stefan Guse, municipiul Bacau? - proiectare si executie


Anunt de participare numarul 103548/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Modernizare strada General Stefan Guse, municipiul Bacau? - proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Strada General Stefan Guse, municipiul Bacau
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea strazii, astfel : - supralargire cu doua benzi de circulatie, trafic greu;
- trotuare, pe ambele parti
- retea de alimentare cu apa;
- retea de canalizare;
- amenajare parcari;
- iluminat stradal si retele conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea strazii, astfel : - supralargire cu doua benzi de circulatie, trafic greu;
- trotuare, pe ambele parti (placate cu pavele );
- retea de alimentare cu apa;
- retea de canalizare;
- amenajare parcari;
- iluminat stradal si retele conexe (montat 59 buc stalpi de ilumunat, complet echipati; devieri retele, alimentare cu energie electrica).Reteaua de alimentare cu apa se va executa de o parte si de alta a carosabilului existent, odata cu supralargirea, pentru evitarea deteriorarii acestuia.Aproximativ 130 m din lungimea strazii sunt inclusi in proiectul de executie al pasajului subteran.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 826, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
140 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 100000, 0 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri legal constituite la nivelul Consiliului Local al Municipiului Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia personala a candidatului /ofertantuluiCerinta obligatorie: - Completarea, semnarea si prezentarea formularului A, privind eligibilitatea ? original - sau certificat echivalent;
- Completare formular B, privind situtia personala, cu anexe - certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor catre bugetul de stat eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data licitatiei, scanate color dupa original sau copie legalizata.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul 12C.B. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, scanat color dupa original sau copie legalizata;
- Actul constitutiv al societatii privind obiectul de activitate - copie- Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - copie ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - Bilantul contabil la 31.12.2008;
- Declararea cifrei de afaceri in ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009), cifra medie sa fie de minimum 11500000, 0 lei.
- Ofertantul va demonstra printr-o declaratie bancara (emisa de o banca) ca dispune, sau are acces la lichiditati, in valoare de minimum 1.000.000 lei, necesari derularii numai a contractului supus achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii- Experienta similara in prestarea de servicii de proiectare si executie lucrari, similare - minim un contract pentru servicii de proiectare in valoare de 150.000 lei, si respectiv un contract de executie lucrari de constructii drumuri ? in valoare de 5.500.000 lei - formularul B4 + documente constatatoare de la beneficiari si procese verbale de receptie.- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie;
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciilor de proiectare ? sisteme de operare, programe specifice activitatii de proiectare, echipamente topometrice, licente pentru sistemele de operare si licente programe de proiectare.- Declaratie referitoare la utilajele;
- Completarea si semnarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora;
- Certificarea conform standardului ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent;
- Certificarea conform standardului ISO 14001, a sistemului de management de mediu sau echivalent;
- Declaratie privind cunoasterea si respectarea legislatiei in vigoare in domeniul protectiei mediului si protectiei muncii si in domeniul achizitiilor publice, formularul L;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de plata al facturilor
20%
20
Descriere: - maxim la 90 de zile- minim la 30 zile
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. +4 0234 513296, Fax:  +4 0234 514275, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. +4 0234 513296, Email:  [email protected], Fax:  +4 0234 514275, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoarea luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii considerat nelegal , conform art. 256^2 alin. (1), lit.b) din OUG 34/2006, actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau
Adresa postala:  Str. Marasesti nr. 6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234 581849, Email:  [email protected], Fax:  0234, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2010 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer