Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strada Principala, 7,65 km., localitatea Bistrita Birgaului, judetul Bistrita-Nasaud


Anunt de participare numarul 85192/25.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)
Adresa postala: str Principala, nr 1326, Localitatea: Bistrita Bargaului, Cod postal: 427005, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Nusfelean, Tel.0263/ 265286, Email: [email protected], Fax: 0263/ 265286, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strada Principala, 7, 65 km., localitatea Bistrita Birgaului, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul comunal Pietroasa, pe o lungime de 7, 65 km. drum in administrarea comunei Bistrita Birgaului si in domeniul public al acesteia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari de modernizare, asfaltare, lucrari de poduri si podete, regularizari de ape pe strada Principala Pietroasa, localitatea Bistrita Birgaului, judetul Bistrita-Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei de cantitati de lucrari din caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 066, 551RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 130666 ron, mod de constituireconform art.86 din HG 925/2006 modificata, garantiade buna executie-10%, retineri succesive dinsume datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul consolidat al statului si bugetul local, valabile la data licitatiei sau echivalent;
-Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului dupa data de 16.08.2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia financiara, bilant contabil pe anul 2008;
-informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, minim 14000000 ron;
-lichiditatea sa fie mai mare sau egala cu 100% pe anul 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari din ultimii cinci ani,
cel mult doua contracte pentru fiecare categorie de lucrari, patru in total;
-fisa privind experienta similara;
-declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, dotarile asa cum este prevazut in fisa de date;
-standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001, ISO 14001, respectiv ISO 18001;
-declaratie privind personalul tehnic necesar in vederea derularii in conditii optime a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lista principalelor lucrari in ultimii cinci ani , executarea si finalizarea a cel mult doua contracte, pentru fiecare categorie de lucrari, patru in total, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 8000000 ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare, dupa cum urmeaza: -doua contracte de lucrari de drumuri a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 4400000 ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare ;
-doua contracte de lucrari de poduri si/sau regularizari a cursurilor de apa si viiturilor a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 3600000 ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: conform fisei de date anexate prezentei
2.
Durata executiei lucrarilor
10%
Descriere: conform fisei de date enexate prezentei
3.
Garantia acordata lucrarilor
10%
Descriere: Conform fisei de date anexata prezentei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 12:00
Locul: Comuna Bistrita Birgaului, str.Principala, nr. 1326, judetul Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finantat de Guvernul Romaniei prin H.G. nr.577/1997
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare , nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa conform prevederilor art.256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Bistrita Birgaului
Adresa postala: Localitatea Bistrita Birgaului, str.Principala, nr. 1326, judetul Bistrita-Nasaud, Localitatea: Bistrita Birgaului, Cod postal: 427005, Romania, Tel.0263/265286, Email: [email protected], Fax: 0263/265286
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer