Licitatie Publica - "Modernizare strada Progresului - Tronson I, Petresti, Municipiul Sebes"
Anunt de participare numarul 92703/29.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizare strada Progresului - Tronson I, Petresti, Municipiul Sebes"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str. Progresului, loc. Petresti, Municipiul Sebes
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivului de investitii Modernizare strada Progresului Tronson I, Petresti, Municipiul Sebes:
-Etapa I - Proiectare (intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii si verificarea proiectului);
-Etapa a - II-a - Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic verificat si autorizat conformprevederilor legale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 477, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 9.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
-Formular nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea
- Formuarul nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laArt.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat de Inregistrare Fiscala(C.U.I.) emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
-Formular nr. 3 si anexa aferenta acestuia Declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
-Formularul nr. 4P Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani + Anexa 1 la Formularul nr. 4P
-Formularul 4L Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani + Anexa 1 la Formularul nr. 4L
-Formularul nr. 5P si 5L Certificat privind experienta similara-Formular 6 Declaratie privind personalul angajat si responsabil pentru indeplinirea contractulu
a) Pentru proiectare:
1. un inginer in specialitatea drumuri /sef de proiect:
b) Pentru executie :1. un inginer in specialitatea drumuri /coordonatorul lucrarii :
2. un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere drumuri :
un responsabil cu calitatea lucrarilor atestat pe categoria constructii rutiere drumuri-Formular 7- CV
- Formularul 8 - Declaratia de disponibilitate- Lista privind asigurarea tehnica propusa pentru realizarea obiectivului Formular 13- Formular 9 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze
- Formularul 10 "Acord de asociere"- Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente.-Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de sanatate si securitate in munca conform conditiilor din standardul, BS - OHSAS 18001/2007 pentru managementul de sanatate si securitate, sau echivalente
-Formularul 11 Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare privind securitatea si sanatatea in munca
-Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu conform conditiilor din standardul, SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40836/28.12.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Sebes, sala Radu Stanca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art. 256/2 alin. 1, lit b))
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: str. Piata Primariei, nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 09:33