Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strada Traian intre Metro si strada Brailei


Anunt de participare numarul 127112/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala:  Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0236307720, In atentia:  Manu Mariana, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strada Traian intre Metro si strada Brailei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie aferenta investitiei ?Modernizare strada Traian intre Metro si strada Brailei , ,Valoare estimata 39.085.029 lei
- proiectare si asistenta tehnica 1.377.913 lei
- executie 37.707.116 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste proiectarea si realizarea urmatoarelor lucrari
-lucrari de drumuri si linii de tramvai (refacere cale de rulare, realizare piste pentru biciclisti, sistematizare zona virana, refacere carosabil si trotuare, asfaltare)
-lucrari hidroedilitare (inlocuire conducta de apa, executie de casete edilitare)
-lucrari de instalatii electrice (refacere linie de contact, devieri si protectie de cabluri electrice, iluminat public stradal)
Valoarea estimata fara TVA: 39, 085, 029RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 390.000 leigarantia de buna executie este de 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si imprumut
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si cele locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente fara datorii restante la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Formular, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 animinim 60.000.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze exp in fiecare din urmatoarele domenii (toate): lucr hidroedilitare;lucr de retele electrice;lucr de cai de rulare tramvaie (inclusiv fir contact);lucr constructii drumuri cu asfal Resursetehnice-se va prezenta o decl privind util, instl, echip tehnice, mijl de transp, laboratoare, baze de prod de care dispune op ec pt indeplinirea contr de lucrari.Cerinta minima
?statie de asfalt verificata ICECON;1 repartizor finisor;2 autobasculante;cilindru compactor;statie betoane autorizata;laborator gradul II beton autorizata Se vor prezenta doc din care sa rezulte forma de detinere (contr de vanzare-cump, leasing, inchiriere, angajament si decl din partea tertului sustinator sau alte doc doveditoare).
Resurse umane Se va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate Necesar min de personal specializat:
a) pentru proiectare:
-ing drumuri si poduri;ing constr civile;ing instalatii;topometrist;verificatori proiecte atestati cf Lg 10/1995, pe specialitatile drumuri, retele hidroedilitare, rezistenta si stabilitate, linii tramvai;expert tehnic atestat MLPTL in drumuri si linii tramvai;arhitect;ing electrician autorizat ANRE.
b) pentru executie:
-RTE in domeniul drumuri si poduri, constructii civile, retele hidroedilitare;ing/sing constructii civile;ing drumuri si poduri;ing/sing instalatii;ing/sing retele hidroedilitare
CertificatISO-9001 privindmanag calitatii in domeniul exec de lucr pt executant si dom proiect pt prestator sau orice alte probe sau dovezi prezentate, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al cal;Certificat de atestare ISO 14001 privind stand de protectie a mediului, pt executant sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/ dov confirma asig unui nivel coresp al protectiei mediului;Certificat ISO 18001 pt executant sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator a sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru dovedirea experientei similare ofertantii vor prezenta cel mult 4 contracte de lucrari al caror obiect a fost executia unor lucrari similare (sa inglobeze toate domeniile mentionate), care insumate sa fie in valoare minima de 30.000.000 lei.Ofertantii vor face dovada prestarii de servicii de proiectare pentru toate lucrarile din domeniile enumerate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S69-111891 din 08.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea ?Documentatie si clarificari? a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-u www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.b), din OUG nr.34/2006, cu modificari si completari ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala:  strada Domneasca, nr.38, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236307720, Email:  [email protected], Fax:  0236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer