Licitatie Publica - MODERNIZARE STRADA TUDOR VLADIMIRESCU DIN MUNICIPIUL BARLAD
Anunt de participare numarul 43944/19.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Punct(e) de contact: FRATIAN MIHAELA, Tel.0235411760, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE STRADA TUDOR VLADIMIRESCU DIN MUNICIPIUL BARLAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Tudor Vladimirescu, localitatea Barlad, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de modernizare a strazii Tudor Vladimirescu din municipiul Barlad cu o lungime de 1750 ml, prin turnare de covor asfaltic, conform cerintelor Caietului de sarcini (Proiect tehnic).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233123-7 - Drum secundar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari prevazute a se realiza precum si specificatiile tehnice ce trebuie respectate sunt cele din caietul de sarcini (Proiectul tehnic) ce face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire, la care se pot adauga lucrari neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 339, 367RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
40.000 RON -Garantia de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul Consiliului Local al Municipiului Barlad, plata facandu-se pe baza situatiilor de lucrari executate, conform prevederilor legale privind finantele publice locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente obligatorii: Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data eschiderii ofertelor; pentru persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si Contul de profit si pierdere pe ultimii 3 ani avizate si inregistrate de organele competente;
Declaratie/lista cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 6.000.000 RON, echivalent a 1.648.895 Euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Informatii privind Experienta similara, insotite de contractele de lucrari si recomandari;
Declaratie privind angajatii ofertantilor si personalul ce va fi angajat in contract, insotita de CV-ul responsabilului tehnic cu executia si o copie dupa atestaul acestuia.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de Management al calitatii conform conditiilor din standardele ISO 9001-2000 sau dosarul de prezentare al sistemului propriu de conducere si asigurare a calitatii intocmit conform: S.R.E.N. 9001-2001 Sistemul de management al calitatii Cerinte, S.R.E.N. 10013-2000 Ghid pentru documentatia de management al calitatii, S.R.E.N. 9000-2006 Sistem de management al calitatii Vocabular;
Informatii privind subcontractantii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin olucrare de constructie, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor, Cod CPV 45233000-9, cu o valoare mai mare de 2.000.000 RON.Au in dotarea proprie, sau au un contract de inchiriere/colaborare pentru o statie de producere a mixturilor asfaltice.Responsabilul tehnic cu executia acestui contract safie inginer cu specializarea drumuri atestat corespunzator.Sa fie certificat ISO 9001, sau sa aiba implementat un sistem propriu de conducere si asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Garantia acordata lucrarii
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP in contul RO95TREZ6575002XXX000009, sau la casieria Primariei Barlad.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2008 13:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie, nr. 21, localitatea Barlad, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Compartimentul Juridic Contencios din Primaria Barlad
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic Contencios
Adresa postala: Str. 1 Decembrie, nr. 21, jud. Vaslui, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Tel.0235-411760, Fax: 0235-416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 09:05